सऊदी अरब – जुनूबी कोरिया में पुर अमन न्यूक्लीयर तआवुन का मुआहिदा

सऊदी अरब की हुकूमत और जुनूबी कोरिया ने पुर अमन जौहरी तआवुन के एक मुशतर्का मुआहिदे पर दस्तख़त कर दिए हैं। दोनों मुल्कों के दरमयान जौहरी तआवुन से मुताल्लिक़ मुआहिदा गुज़िश्ता रोज़ होने वाली सरब्राह कान्फ़्रैंस में किया गया। तक़रीब में सऊदी अरब के फ़रमांरवा शाह सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ और जुनूबी कोरिया की ख़ातून सदर पार्क कून ही मौजूद थीं।

सऊदी अरब की सरकारी ख़बररसां एजेंसी वास के मुताबिक़ जुनूबी कोरिया और सऊदी अरब के दरमयान तय पाए पुर अमन जौहरी तआवुन के मुआहिदे की दस्तावेज़ पर शाह अब्दुल्लाह जौहरी तवानाई सिटी के चेयरमैन डॉक्टर हाशिम बिन अब्दुल्लाह ने जबकि दूसरी जानिब कोरियन वज़ीर साईंस और टेक्नोलॉजी चोईयांगही ने दस्तख़त किए।

इस मुआहिदे के तहत जुनूबी कोरिया सऊदी अरब को साईंसी तहक़ीक़ात में मुआवनत फ़राहम करने के साथ जौहरी तवानाई के मुख़्तलिफ़ मंसूबों में तआवुन करेगा। दोनों मुल्कों के सरब्राहान की मुलाक़ात के दौरान बहरी नक़लो हमल के एक मुआहिदे की भी मंज़ूरी दी गई।

जुनूबी कोरिया की सदर कल बुध ही को एक रोज़ा सरकारी दौरे पर रियाज़ पहुंची थीं जहां शाह सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ ने ख़ुद शाह ख़ालिद बैनुल अक़वामी हवाई अड्डे पर उन का इस्तिक़बाल किया था। इस मौक़ा पर उन के हमराह वली अहद शहज़ादा मकरन बिन अब्दुल अज़ीज़ और नायब वली अहद शहज़ादा नाएफ़ बिन अब्दुल अज़ीज़ भी मौजूद थे।