सऊदी अरब में सेलाब, 13 हलाक, 4 अफ़राद लापता

रियाज़, 02 मई: सहराई दारुल‍ सलतनत सऊदी अरब के कई इलाक़ों में तूफ़ान बाद-ओ-बाराँ के नतीजे में 13 हलाक अफ़राद और 4 शहरी लापता होगए हैं। सियोल डीफ़ैंस हुक्काम ने आज कहा कि नाशों को तलाश किया जा रहा है और लापता अफ़राद का पता चलाने के लिए ग़ोता ख़ोरों की ख़िदमात हासिल की गई हैं। सऊदी अरब की सरकारी न्यूज़ एजैंसी एस पी ए ने कर्नल के हवाले से कहा कि दारुल हुकूमत रियाज़ और जुनूबी इलाक़ा बहा के साथ‌ सऊदी अरब के कई शहरों में आंधी तूफ़ान की वजह से शहरी फ़ौत हुए हैं।

सऊदी अरब के शुमाल और मग़रिबी इलाक़ों में भी बारिश से नुक़्सानात हुए हैं। उन्होंने अवाम पर ज़ोर दिया कि वो वादीयों का दौरा करने से गुरेज़ करें और अपने तफ़रीही प्रोग्रामों को मंसूख़ करदें। जुमा से सऊदी अरब में मूसलाधार बारिश के बाद सेलाब उमड आया है। टेलीविज़न तसावीर से ज़ाहिर होता है कि 4×4 कारें वादियों के बीच‌ फंस गई हैं। सेलाब के पानी से बचने के लिए कई अफ़राद को दरख़्तों पर पनाह लेनी पड़ी।

जज़ीरा-ए-अरब के सब से बड़े मुल्क के लिए इस तरह का पहला तजुर्बा‍ है। गुज़िश्ता‍ 25 साल के दौरान इस तरह की शदीद बारिश रिकार्ड नहीं की गई थी। अलबत्ता 2011 में 10 अफ़राद उस वक़्त हलाक हुए थे जब जिद्दा शहर में सेलाब का पानी दाख़िल होगया था। इसी शहर में 2009 में भी 123 अफ़राद मुतास्सिर हुए थे। डरेंज के मसले के बाइस सेलाब का पानी सड़कों पर जमा हो रहा है।