सचिन की 100 वीं सेंचुएरी केलिए बेहतरीन मौक़ा

सिडनी, ०६ जनवरी( स्पोर्टस डिस्क) हिंदूस्तानी मास्टर ब्लास्टर सचिन तेंदुलकर की 100वीं बैन-उल-अक़वामी सैंचरी का करोड़ों क्रिकेट शायक़ीन को एक तवील अर्सा से इंतिज़ार है और हर सीरीज़ से क़बल ये उम्मीद की जा रही है कि इस मर्तबा सचिन तेंदुलकर ये संग-ए-मेल उबूर कर ले‍गे लेकिन गुज़शता एक से ज़ाइद सीरीज़ में सचिन तेंदुलकर से मायूसी हुई है लेकिन सिडनी क्रिकेट ग्राउंड पर हिंदूस्तान और आस्ट्रेलिया के दरमयान खेला जा रहा ये मुक़ाबला मैदान का 100वां टेस्ट है जहां की विकेट गुज़शता दो दिनों से बैटिंग केलिए साज़गार दिखाई दे रही है ।

मौजूदा हालात में ना सिर्फ विकेट बैटिंग के लिए साज़गार है बल्कि हालात भी मुतक़ाज़ी हैं कि सचिन तनडोलकर इस अहम मौक़ा पर ना सिर्फ अपनी 100वीं बैन-उल-अक़वामी सैंचरी सिडनी ग्राउंड खेले जा रहे 100वें टेस्ट में मुकम्मल करे बल्कि टीम को एक इमकानी इनिंग शिकस्त से महफ़ूज़ रखने में कलीदी रोल अदा करें ।

सिडनी टेस्ट में हनूज़ दो दिन का खेल बाक़ी है और कम अज़ कम किसी एक मेहमान बैटस्मैन की जानिब से एक बड़ी सेंचुएरी की हिंदूस्तानी टीम को ज़रूरत भी है ताकि हिंदूस्तान ना सिर्फ रवां टेस्ट में एक शर्मनाक शिकस्त से महफ़ूज़ रह सके बल्कि सीरीज़ में भी दिलचस्पी बरक़रार रखी।

तीसरे दिन जिस वक़्त खेल का इख़तताम हुआ उस वक़्त सचिन तेंदुलकर मुहतात अंदाज़ में 42गेंदों का सामना करते हुए 8 रन बनाए हैं जिस में एक चौका जो कि सचिन की ख़ुशक़िसमती ही कहा जा सकता है शामिल हैं ।

हिंदूस्तानी टीम को इनिंग शिकस्त से महफ़ूज़ रहने केलिए मज़ीद 354रंज़ दरकार हैं और इस मौक़ा पर सचिन की सैंचरी यक़ीनन रिकार्ड सेंचुएरी साबित हो सकती है ।