सड़क हादिसा में पाँच अफ़राद हलाक

हैदराबाद – 5 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) हैदराबाद और साइबर आबाद में पेश आए मुख़्तलिफ़ सड़क हादिसात में 5 अफ़राद हलाक होगए । पहले वाक़िया में इलाक़ा एल्बी नगर चौराहे के क़रीब पेश आए सड़क हादिसा में डी सी ऐम पानी का टैंकर की ज़द में आकर दो अफ़राद हलाक होगए। बताया जाता है कि 40 साला बी लक्ष्मण साकिन चिन्तल कुनटा जो पेशा से ड्राईवर है और आर एन बी डिपार्टमैंट का मुलाज़िम है अपने दोस्त 60साला मोहन जो रिटायर्ड आर ऐंड बी मुलाज़िम था आज रात सागर रिंग रोड से एल्बी नगर चौराहे की सिम्त जा रहे थे कि तेज़ रफ़्तार मनी डी सी ऐम वाटर टैंकर ने उन की मोटर साईकल को टक्कर देदी जिस में दोनों बरसर मौक़ा हलाक होगए ।

दूसरे वाक़िया में 40साला के नागेश जो होटल का मुलाज़िम था और बापू नगर लंगर हौज़ का मुक़ीम था यक्म डसमबर को नामालूम गाड़ी ने उसे टक्कर देदी थी जिस के बाइस उसे दवाखाने में शरीक किया गया था आज फ़ौत होगया । नॉरिसगी पुलिस ने इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है ।

महेश्वर पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए एक और सड़क हादिसा मैं 37 सालावेंकटेश साकिन मानीकमां गौड़ा आज शाम अपने स्कूटर पर घर लौट रहा था कि इलाक़ाअमीर पेट महेशो रुम में अचानक गाड़ी से गिर पड़ा और हलाक होगया । इसी तरह ऊपल पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए सड़क हादिसा मैं 26 साला सिरी शाह उस वक़्त बरसर मौक़ा हलाक होगई जब वो अपने शौहर सरीनवास गौड़ के हमराह वजए पूरी कॉलोनी से गुज़र रही थी कि अचानक तेज़ रफ़्तार गाड़ी ने उसे टक्कर दीदी और वो हलाक होगई जबकि इस का शौहर शदीद ज़ख़मी होगया ।