सदर अमरीका और चीन की मुलाक़ात से क़ब्ल डीजीटल जंगी मश्क़ें

बीजिंग 31 मई (पी टी आई) सदर चीन ज़ी जिन पिंग की सदर अमरीका बारक ओबामा से मुलाक़ात से क़ब्ल चीन ने आज कहा कि वो अपनी नई जंगी ताक़तों की आज़माईश के लिए पहली बार डीजीटल जंगी मश्क़ें करेगा। इस में साइबर जंग की सूरत में डीजीटल टेक्नोलोजी के इस्तेमाल पर तवज्जा मर्कज़ की जाए।

ये एलान ज़राए इबलाग़ की इन ख़बरों के दौरान मंज़रे आम पर आया कि चीनी हैकर्स ने अहम अमरीकी हथियारों के निज़ाम में दख़ल अंदाज़ी की है। सरकारी ज़ेरे इंतेज़ाम ख़बररसां इदारा जिनुआ की इत्तिला के बामूजिब ये पहली बार होगा जब कि पीपुल्ज़ लिब्रेशन आर्मी की जंगी मश्क़ की तवज्जा लड़ाका अफ़्वाज बिशमोल डीजीटल सलाहीयतों से आरास्ता फ़ौजी शोबों पर होगी।

ख़ुसूसी कार्रवाई की अफ़्वाज पर नहीं और ना ही फ़ौजी हवाबाज़ी पर, इलैक्ट्रॉनिक काउंटर फोर्सेस पर मर्कूज़ की जाएगी। जंगी मश्क़ जून के अवाख़िर में ज़ोरीही तर्बीयती अड्डे पर जो चीन के शुमाल में दाख़िली मंगोलिया के ख़ुद इख़्तियार इलाक़ा में है, मुनाक़िद की जाएंगी।

दोनों ममालिक को यक़ीन है कि चोटी कान्फ़्रैंस के इंतेज़ामात मुनासिब हैं और उन से चीन – अमरीका ताल्लुक़ात की इन्फ़िरादी एहमीयत वाज़ेह होती है।