सदर-ए-पाकिस्तान के इशाईया में तमाम फ़ौजी सरबराह गैर हाज़िर , क्यास आराईयों का आग़ाज़

ईस्लामाबाद 16 नवंबर । ( पी टी आई ) पाकिस्तानी फ़ौज के चारों आला तरीन ओहदेदार बिशमोल ताक़तवर सरबराह फ़ौज जनरल इशफ़ाक़ परवेज़ क्यानी आज सदर-ए-पाकिस्तान आसिफ़ अली ज़रदारी के तर्तीब दिए हुए इशाईया से गैर हाज़िर थे जिस की वजह से क़ियास आराईयों का सिलसिला शुरू होगया कि हुकूमत और फ़ौज के दरमयान ताल्लुक़ात कशीदा होगए हैं ।

फ़ौज के तीनों शोबों के सरबराह और मुशतर्का सरबराह इन मेहमानों में शामिल नहीं थे जिन्हों ने सदर ज़रदारी के इशाईया में शिरकत की । आला सतही फ़ौजी ओहदेदारों की गैरहाज़िरी की बिना पर ज़राए इबलाग़ और सयासी हलक़ों में क़ियास आराईयों का बाज़ार गर्म हो गया जो उसे फ़ौज और हुकूमत के ताल्लुक़ात में तल्ख़ी पैदा होने का इज़हार क़रार दे रहे हैं ।

तमाम टी वी ख़बररसां चैनल्स ने ज़राए के हवाले से ख़बर दी है कि तहक़ीक़ात का हुक्म देदिया गया है कि सदर के इशाईया में फ़ौज ओहदेदारों की अदम शिरकत की क्या वजह थी । आई ऐस आई के शोबा-ए-रवाबित आम्मा की इत्तिला के बमूजब फ़ौज के सरबराहों ने इस लिए शिरकत नहीं की क्योंकि वो मदऊ नहीं किए गए थे ।

सरकारी ओहदेदारों ने निशानदेही की कि मुशतर्का सरबराह फ़ौज , सरबराह फ़िज़ाईया , मुत्तहदा अरब इमारात के दौरा पर थे और दुबई एरशो में शिरकत कर रहे थे । सरबराह फ़ौज जनरल क्यानी रावलपिंडी में थे लेकिन उन्हों ने दावत में शिरकत नहीं की ।