सदर प्रण‌ब मुख़‌र्जी पाँच रोज़ा दौरा स्वीडन-ओ-बेलारूस पर रवाना

नई दिल्ली: सदर जम्हूरीया प्रण‌ब मुख़‌र्जी ने स्वीडन और बेलारूस के पाँच रोज़ा दौरे का आग़ाज़ किया जो इन ममालिक केलिए हिन्दुस्तान के किसी सरबराह ममलकत का पहला दौरा भी है। इस मौक़े पर कई कलीदी समझौतों पर दस्तख़त मुतवक़्क़े है। मिस्टर मुख़‌र्जी को राष्ट्रपति भवन में मुनाक़िदा रावीती तक़रीब में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी नायब सदर जम्हूरीया मुहम्मद हामिद अंसारी नई दिल्ली के लेफ्टेनेंट‌ गवर्नर नजीब जंग वज़ीर-ए‍-ख़ारिजा सुषमा स्वराज वज़ीरे फाईनेंस अरूण जेटली और फ़ौज के तीनों शोबों के सरबराहान ने विदा किया। मिस्टर मुख़‌र्जी के दो क़ौमी दौरे का आग़ाज़ स्वीडन से होगा।

बोफोर्स के मसले पर स्वीडन के एक अख़बार को दिए गए मिस्टर मुख़‌र्जी के इंटरव्यू पर एक तनाज़ा पैदा होगया था लेकिन विज़ारत-ए‍-ख़ारिजा ने इन क़ियास आराईयों को मुस्तरद कर दिया कि उनके दौरा स्वीडन पर इस तनाज़े के कोई असरात मुरत्तिब होंगे। सदर प्रण‌ब मुख़र्जी स्वीडन के दार-उल-हकूमत पहूंचने के बाद इस ममलकत के शाह और मलिका के अलावा वज़ीर-ए-आज़म पार्लीमानी स्पीकर और अपोज़ीशन लीडर से भी मुलाक़ात करेंगे।

वलीअहद शहज़ादा विक्टोरिया और शहज़ादा डेनियल इस मौक़े पर सदर मुख़‌र्जी का इस्तेक़बाल करें और शाही महल में वो घोड़ों की बग्गी के ज़रिये पहूंचेंगे जहां शाह और मलिका का इस्तेक़बाल करेंगे।