सदर प्रदेश कांग्रेस भी वज़ीर आज़म को मनाने में नाकाम

हैदराबाद 1 फरवरी (सियासत न्यूज़) सदर प्रदेश कांग्रेस मिस्टर बी सत्य ना रायना वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह को मनाने में कामयाब ना होसके जो अपने 4 फरवरी के दौरा हैदराबाद को मुल्तवी करचुके हैं । उन्हों ने प्रोग्राम पर नज़रसानी से इनकार करदिया। मिस्टर सत्य ना रायना ने राजू युवा करना लो के ज़रीया फ़राहम की जाने वाली एक लाख मुलाज़मतों से मुताल्लिक़ तफ़सीलात पर मबनी दो फाइलें वज़ीर-ए-आज़म को पेश कीं। गुज़श्ता तीन माह से चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी, वज़ीर-ए-आज़म को हैदराबाद पहुंच कर बेरोज़गार नौजवानों में मुलाज़मतों के तक़र्रुर नामे तक़सीम करने काइसरार कर रहे थे।

डाक्टर मनमोहन सिंह ने 4 फरवरी को हैदराबाद आने का फ़ैसला किया था, ताहम तेलंगाना कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट ने ख़ानगी मुलाज़मतों के तक़र्रुर नामे वज़ीर-ए-आज़म के हाथों तक़सीम कराने पर शक का इज़हार करते हुए वज़ीर-ए-आज़म को मकतूब रवाना किया था, जिस पर वज़ीर-ए-आज़म ने अपने दौरा हैदराबाद को मुल्तवी करदिया। इत्तिला मिलते ही चीफ़ मिनिस्टर ने सदर प्रदेश कांग्रेस को फ़ौरी दिल्ली पहुंच कर वज़ीर-ए-आज़म की ग़लतफ़हमी दूर करते हुए उन्हें उन्हें दौरा हैदराबाद केलिए राज़ी करने पर ज़ोर दिया था और जिन कंपनीयों के ज़रीया नौजवानों को मुलाज़मतें फ़राहम की जा रही हैं, उन की तफ़सीलात के साथ नौजवानों को हुकूमत की जानिब से दी जाने वाली तर्बीयत से वाक़िफ़ कराने का मश्वरा दिया था।

सदर प्रदेश कांग्रेस ने दिल्ली में वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात की और उन्हें हुकूमत के वक़ार का वास्ता देते हुए मुल्तवी दौरा हैदराबाद पर नज़रसानी का मश्वरा दिया, ताहम वज़ीर-ए-आज़म ने अपने फ़ैसला में कोई तबदीली नहीं की। बाद अज़ां दिल्ली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए सत्य ना रायना ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म का दौरा हैदराबाद मंसूख़ नहीं हुआ, सिर्फ़ मुल्तवी हुआ है। वो राजीव युवा करना लो स्कीम के तहत मुलाज़मतों से मुताल्लिक़ तमाम तफ़सीलात से वज़ीर-ए-आज़म को वाक़िफ़ करा चुके हैं। उन्हों ने कहा कि बहुत जल्द अज़ला कांग्रेस सदूर और ज़िमनी इंतिख़ाबात केलिए पार्टी उम्मीदवारों का ऐलान किया जाएगा।

वज़ीर-ए-आज़मसे काशत पर अक़ल्ल तरीन क़ीमत फ़राहम करने ज़िला सुरेका कोलम में न्यूक्लीयर प्लांट के क़ियाम और देही इलाक़ों में ट्रांसपोर्ट सहूलत की तौसीअ केलिए मर्कज़ से तआवुन की अपील की गई है। पोलावरम और पर उन्हीता चीवड़ला पराजकटस को क़ौमी दर्जा देने का भी मुतालिबा किया गया। शराब एस्क़ाम मैं चंद्रा बाबू नायडू की जानिब से उन पर आइद किए जाने वाले इल्ज़ामात को मुस्तर्द करते हुए उन्हों ने कहा कि इन का शराब का कारोबार नहीं है, ताहम उन के अरकान ख़ानदान और दोस्त अहबाब शराब का कारोबार करते हैं। शराब के कारोबार करने वालों को ब्लैक मेल करने की ग़रज़ से मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ये तहरीक चला रहे हैं।