सदारती उम्मीदवार के मसला पर कांग्रेस और बी जे पी में इख्तेलाफ़ात

सदारती उम्मीदवार के मसला पर इत्तेफ़ाक़ राय पैदा करने के लिए हुक्मराँ कांग्रेस की हलीफ़ जमातों से जारी बातचीत को बी जे पी ने तन्क़ीदों का निशाना बनाया । बी जे पी तर्जुमान शाहनवाज़ हुसैन ने कांग्रेस के तर्ज़ अमल पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि कांग्रेस ने अपना तकब्बुर ख़तम करते हुए हलीफ़ों से मुलाक़ात का सिलसिला शुरू किया है ।

उन्होंने कहा कि अगर एन सी पी सरबराह शरद पवार-ओ-सोनीया गांधी की मुलाक़ात सदारती इंतेख़ाबात के मसला पर हुई है तब भी तवील अर्सा बाद ऐसी मुलाक़ात की गई । उन्होंने ये बात भी कही कि कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत यू पी ए ने अब तक इस मसला पर अपोज़ीशन से रस्मी बातचीत भी नहीं की ।

कांग्रेस तर्जुमान मनीष तीवारी ने जवाबी रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि अपोज़ीशन जमात अब तक 2004 और 2009 लोक सभा इंतेख़ाबात में हुई शिकस्त के असरात से बाहर नहीं निकल सके । इस दौरान सदर कांग्रेस सोनीया गांधी सदारती उम्मीदवार के मसला पर 3 मई को तृणमूल कांग्रेस सरबराह ममता बनर्जी से मुलाक़ात करेंगी ।

दूसरी तरफ़ सदारती दौड़ को एक नया मोड़ देते हुए बी जे पी ने आज वाज़िह कर दिया कि वो इस ओहदा के लिए वज़ीर फायनेंस परनब मुकर्जी नायब सदर हामिद अंसारी या कांग्रेस की जानिब से पेश किए जाने वाले किसी और उम्मीदवार की ताईद नहीं करेगी ताहम अगर गैर कांग्रेसी जमाअतें किसी उम्मीदवार को मुंतखिब करती हैं तो इस पर तबादला ख़्याल के लिए तैयार है ।

क़ाइद अपोज़ीशन सुषमा स्वाराज ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि हम सदारती ओहदा के लिए मिस्टर मुकर्जी के बिशमोल किसी भी कांग्रेस उम्मीदवार को कुबूल नहीं करेंगे ।