सनफ़ी तनासुब में इन्हितात पर वज़ीर-ए-आज़म को तशवीश

नई दिल्ली: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने आज मुल्क के 100अज़ला में सनफ़ी तनासुब में इन्हितात पर ईज़हार-ए-तशवीश किया और कहा कि हरियाणा में सूरत-ए-हाल संगीन है। उन्होंने सोशल मीडिया के ज़रिए बच्चीयों को बचाने की मुहिम चलाने पर ज़ोर दिया। अपने माहाना मन की बात रेडीयो प्रोग्राम पर उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर राजस्थान वसुंधरा राज्य को घेरे हुए तनाज़आत जो ललित मोदी मसले के सिलसिला में है कोई सियासी बयान देने से गुरेज़ किया।

उन्होंने हाल ही में आग़ाज़ करदा तीन समाजी सयान्ती स्कीमों और दीगर तरक़्क़ीयाती स्कीमों बिशमोल 2022 तक हर एक केलिए मकान और 21जून को यौम योगा तक़ारीब का तज़किरा किया। उन्होंने ज़ोर दिया कि पानी की बचत और माहौलियात के तहफ़्फ़ुज़ केलिए शजर कारी बेहद ज़रूरी है।

अपने 20मिनट के प्रोग्राम में मोदी ने बेटी बचाव‌ बेटी पढ़ाव‌ स्कीम पर ज़ोर दिया जो हुकूमत की जानिब से शुरू की गई है। इस पस-ए-मंज़र में उन्होंने तज़किरा किया कि बीबी पर देहात हरियाणा के एक सरपंच सुनील जगलान में बेटी के साथ सेल्फ़ी मुहिम का आग़ाज़ किया है।

एक मुक़ाबला भी मुनाक़िद किया जाएगा जिस में वालदैन अपनी बेटीयों के साथ अपनी तस्वीरें शाय करेंगे। इस इक़दाम की सताइश करते हुए और बच्ची को बचाव‌ मुहिम पर ज़ोर देते हुए मोदी ने तमाम वालदैन पर ज़ोरे दिया कि अपनी बेटीयों के साथ तसावीर उन्हें रवाना करें वो अच्छी तस्वीरों को अपने ट्वीटर पर शाय करेंगे।