सफ़ाई के नाक़िस इंतेज़ामात पर कार्रवाई का इंतिबाह

वेमलवाड़ा मुंसिपल के इलाक़ों में साफ़ सफ़ाई रखना चाहीए वर्ना इस के ज़िम्मेदारान के ख़िलाफ़ सख़्त से सख़्त कार्रवाई की जाएगी। सिरिसिल्ला के आर डी ओ भिक्षा नायक ने ये बात कही।

वेमलवाड़ा के तहसील ऑफ़िस में अख़बारी नुमाइंदों के साथ एक मीटिंग मुनाक़िद किया गया। इस मीटिंग में आर डी ओ भिक्षा नायक तहसीलदार एल रमेश, मुंसिपल कमिशनर के श्रीनिवास ने शिरकत की। इस दौरान आर डी ओ भिक्षाना आयक ने बातचीत करते हुए बताया कि वेमलवाड़ा में कहीं भी गंदगी नज़र नहीं आना चाहीए। उन्होंने कहा कि होटल-ओ-दुसरे पेशावर अफ़राद सड़कों पर जहां मन चाहे कचरा फेंकने पर फ़ौरन हुकूमत की तरफ से नोटिस जारी करते हुए उनके ख़िलाफ़ एक्शण लेना चाहीए। आर टी सी बस स्टैंड में और बैत उल-ख़ला में साफ़ सफ़ाई ना होतो आर टी सी मुलाज़िमीन के ख़िलाफ़ कार्रवाई के लिए तहसीलदार एल रमेश को ज़िम्मेदारी दी गई है और वेमलवाड़ा मंडल में प्लास्टिक के कौर का इस्तेमाल नहीं करना चाहीए।

वेमलवाड़ा में मंडल के दफ़्तरों को एक ही जगह क़ायम करने के लिए अराज़ी की तलाश जारी है। उसकी तमाम ज़िम्मेदारी वेमलवाड़ा तहसीलदार एल रमेश को दी गई है। इस से हुकूमत को और अवाम को काफ़ी सहूलत होगी। भिक्षा नायक ने कहा कि वेमलवाड़ा मंडल की तमाम तफ़सीलात तहसीलदार एल रमेश ने और वेमलवाड़ा मुंसिपल के तमाम मसाइल कमिशनर के श्रीनिवास से आर डी ओ भिक्षा नायक ने हासिल की।