सबह गलादारी स्मगलर है: अदनान

बालीवुड में मारूफ़ ( मशहूर) गुलूकार ( गायक) अदनान समी ख़ान ने अपनी साबिक़ ( पूर्व) बीवी सबह गलादारी (Sabah Galadari’s के ख़िलाफ़ इल्ज़ाम लगाया है कि वो स्मगलिंग के केसों में मुलव्वस ( मिली) हैं और उनके ख़ानदान के अस्करीयत पसंद तंज़ीमों (militant organisations) से ताल्लुक़ात हैं।

मुंबई में सहाफ़ीयों ( Journalist) से बात करते हुए पाकिस्तानी नड़ाद गुलूकार अदनान समी ख़ान ने बताया कि सबह गलादारी के बारे में उनके ब्यान की ताईद मशरिक़ वुस्ता के कई अख़बारात में शाय ( प्रकाशित) होने वाली रिपोर्टस से भी होती है।

इन रिपोर्टस में बताया गया है कि इनकी साबिक़ बीवी और उन के अहल-ए-ख़ाना के ओसामा बिन लादेन समेत दीगर ( अन्य) अस्करीयत पसंद तंज़ीमों से ताल्लुक़ात हैं जबकि वो और उन के अहल-ए-ख़ाना जाली कंपनीयां बनाने और स्मगलिंग में भी मुलव्वस रहे हैं।

अदनान समी का कहना था कि इनकी दूसरी बीवी सबह गलादारी पुर्तगाली पासपोर्ट इस्तेमाल करती हैं और ग़लत मालूमात फ़राहम करती हैं। इस मुआमले में वो मुंबई और दुबई के पुलिस हुक्काम को तहरीरी दरख़ास्त भी जमा करा चुके हैं। वाज़िह रहे कि अदनान समी और सबह गलादारी के दरमयान तीन साल तक तल्ख़ ताल्लुक़ात के बाद तलाक़ हो चुका है।