समुंद्री तूफ़ान नीलम का तमिलनाडू और आंधरा प्रदेश से टकराव

चेन्नई,०१ नवंबर: तूफ़ान नीलम चहारशंबा की शाम तामिलनाडू और आंधरा प्रदेश से टकरा गया, जिस की वजह से ज़बरदस्त बारिश और तेज़ रफ़्तार हवाएं चलने के नतीजा में काफ़ी तबाही फैली। एक मल्लाह हलाक और दीगर 5 के हलाक होने का अंदेशा पैदा हो गया जबकि चेन्नई के साहिल पर एक बड़ा ऑयल टैंकर साहिल से टकरा कर उलट गया।

आंधरा प्रदेश में कम अज़ ( से) कम 3 अफ़राद ( लोग) हलाक हो गए जबकि साहिली अज़ला में ज़बरदस्त बारिश और आंधी आई। ताक़तवर तूफ़ान चेन्नाई के इलाक़ा मामला पुरम और कलकपम के दरमयान से 4 बजे शाम गुज़रा। महकमा-ए-मौसीमीयत की इत्तिला के बमूजब ( मुताबिक) समुंद्री तूफ़ान हवा के कम दबाव की वजह से 10 दिन क़बल शुरू हुआ था जो बड़ी तेज़ी से ताक़तवर होता गया और इस ने आंधरा प्रदेश के शुमाल मग़रिब की सिम्त पेशरफ्त की।

मंगल की रात तूफ़ान श्रीलंका के साहिल पर ट्रिनकोमाली के क़रीब मर्कूज़ ( केंद्रित) था जो बाद में आंधरा प्रदेश और तमिलनाडू की सिम्त पेशरफ्त कर गया। तूफ़ान आने से क़बल ओहदेदारों ने मामलापुरम से 4 हज़ार अफ़राद को राहत रसां मराकज़ पर मुंतक़िल ( हस्तांतरित) कर दिया था। सरकारी दफ़ातिर और कई ख़ानगी ( निजी) तंज़ीमों ( संगठनो) ने अपने दफ़ातिर 3 बजे बंद कर दिए थे ताकि ट्रैफ़िक जाम ना हो सके।