सयासी बोहरान के बावजूद पाकिस्तानी न्यूक्लियर असासों के तहफ़्फ़ुज़ पर अमरीका का इज़हार एतिमाद

वाशिंगटन 16 जनवरी (ए एफ़ पी) अमरीका ने कहा कि पाकिस्तान के हालिया सयासी बोहरान के बावजूद इस के न्यूक्लियर असासों के तहफ़्फ़ुज़ के बारे में उसे मुकम्मल एतिमाद है। इस हवाले से भरपूर तआवुन किया जा रहा है। अमरीका के नायब वज़ीर बराए मुसल्लह कंट्रोल ऐलन तोषण ने वाशिंगटन में दिफ़ाई ग्रुप से बातचीत करते हुए बताया कि पाकिस्तान के न्यूक्लियर असासों का तहफ़्फ़ुज़ आलमी रहनुमाओं केलिए अहम मसला है।

ताहम सदर अमरीका बारक ओबामा उन के ज़हनी तहफ़्फुज़ात दूर करने केलिए कामयाबी से कोशिश कररहे हैं। महिकमा-ए-ख़ारजा अमरीका की तर्जुमान विक्टोरिया नौ लैंड ने यहां प्रैस नोट के दौरान कहा कि पाकिस्तान से ताल्लुक़ात बेहतर बनाने की कोशिशें जारी हैं और इस बारे में अमरीका पाकिस्तानी तजावीज़ का मुंतज़िर है। उन्हों ने कहा कि पाकिस्तान की मौजूदा सूरत-ए-हाल का अच्छी तरह इलम है। पाकिस्तान से मामूल के दो तरफ़ा ताल्लुक़ात पर बातचीत होती रहती है।

तर्जुमान ने मज़ीद कहा कि नाटो रसद से मुताल्लिक़ पाकिस्तान के मौक़िफ़ में कोई तबदीली नहीं आई जबकि नाटो केलिए सरबराही बहाल करने की कोशिश जारी है। कराची में अमरीका के कौंसिल जनरल विलियम मार्टिन ने ज़राए इबलाग़ से बातचीत के दौरान कहा कि पाकिस्तान और अमरीका के बहुत से मुफ़ादात मुश्तर्क हैं। हकूमत-ए-सिंध के साथ इश्तिराक के ज़रीया स्कूलों की तामीर-ए-नौ का काम शुरू कर रहे हैं।