सरकारी अराज़ी पर क़ब्ज़ा को बरख़ास्त करने का मुतालिबा

रियल स्टेट (real state) कारोबार वालों की जानिब से गंभी राव पेट के मौज़ा गजा सिंगावरम में वाक़्या कीमती सरकारी अराज़ी पर क़ब्ज़ा के ख़िलाफ़ सदा ए एहतिजाज बुलंद करते हुए एम आर पी एस क़ाइदीन की जानिब से गंभी राव पेट तहसील ऑफ़िस के रूबरू किए जाने वाली हड़ताल आज छटवें रोज़ में दाख़िल हो गई ।

वाज़िह रहे कि अराज़ी की खरीद‍ ओ‍ फ़रोख्त करने वाले बाअज़ अफ़राद जिन्हें मुक़ामी ज़ी असर सयासी क़ाइदीन की पुश्त पनाही हासिल है मौज़ा गजानंगा वरम के करीब करीमनगर से कामा रेड्डी जाने वाली सड़क के किनारे वाक़्या कीमती अराज़ी जो कि सर्वे नंबर 331/A सरकारी अराज़ी बतलाई गई है क़ब्ज़ा करते हुए प्लाटिंग (Ploting) के ज़रीया फ़रोख्त करने की कोशिश की गई ।

जिसका सख़्त नोट लेते हुए मुक़ामी दलितों ने इस सरकारी अराज़ी को दलितों और नीज़ पत्थर फोड़ अफ़राद में तक़्सीम करने की ज़बरदस्त मांग करते हुए गुज़श्ता दिनों मौज़ा गजा सिंगावरम में रास्ता रोको एहतिजाज किया था ।

लेकिन महकमा रेवेन्यू (revenue) के ओहदेदारों ने इस सिलसिले में किसी भी किस्म की कोई पेश रफ्त नहीं की । जिसकी बिना दलितों ने एम आर पी एस क़ाइदीन के हमराह इस सरकारी अराज़ी पर से क़ब्ज़ा को बरख़ास्त करने के मुतालिबा पर हड़ताल का आग़ाज़ कर दिया जो आज छटवें रोज़ में दाख़िल होगई ।

जिन्हें मुक़ामी रुकन असेंबली तारिक रमा राव ने अपनी जानिब से मुकम्मल तौर पर ताईद का ऐलान करते हुए इन दलित क़ाइदीन से हड़ताली कैम्प पहुँचकर मुलाक़ात की और आर डी ओ से बज़रीया फ़ोन तफ्सीलात से आगाह करवाकर दलितों को मुकम्मल तौर पर इंसाफ़ करने का तीक़न दिया ।