सरकारी स्कीमात पर अमल आवरी का जायज़ा

ज़िला कलेक्टर रोनालड रूस ने माचा रेड्डी मंडल के मंथन देवनपल्ली का दौरा करते हुए इन्फ़िरादी बैत उल-ख़ला की तामीरी का शख़्सी तौर पर जायज़ा लिया।

मंथन देवनपल्ली पहुंच कर आरडी ओ कामारेड्डी नगेश, आई के पी डी वेंकटेशम-ओ-दुसरे ओहदेदारों के हमराह घर घर पहुंच कर इन्फ़िरादी बैत उल-ख़लाओं की तामीरी कामों का जायज़ा लेते हुए बैत उल-ख़लाओं की तामीर के लिए तरग़ीब देने वाले ग्राम पंचायत के मैंबरस, डाकरा ग्रुप की ख़वातीन से बातचीत की।

और देहात में बड़े पैमाने पर इन्फ़िरादी बैत उल-ख़लाओं की तामीर के बारे में दरयाफ़त किया। जिस पर देहातियों ने बताया कि बैत उल-ख़लाओं से तैयार होने वाली खाद ज़रई शोबे में इस्तेमाल की जा रही है। देहात में पानी की सहूलत के बारे में भी दरयाफ़त किया और सरकारी स्कीमात की अमल आवरी-ओ-दुसरे तफ़सीलात देहातियों से हासिल की। इस मौके पर देहातियों ने ज़िला कलेक्टर को राग़िब कराते हुए बताया कि इमकनाजात की तामीर के बावजूद भी बिलों की अदायगी नहीं की गई है।

जिस पर ज़िला कलेक्टर ने उन अफ़राद को बिलों की अदायगी का यकीन् दिया।फूडी सेक्युरेटी कार्ड वज़ाइफ़-ओ-बीड़ी मज़दूरों को वज़ाइफ़ की मंज़ूरी के बारे में भी देहातियों की तरफ से वाक़िफ़ कराने पर ज़िला कलेक्टर ने उसकी मंज़ूरी का यकीन दिया।