सरपुरटाउन मुंसिफ़ मजिस्ट्रेट कोर्ट बिल्डिंग का अनक़रीब इफ़्तेताह

सरपुरटाउन मुस्तक़र में हाईकोर्ट की तरफ से मुक़ामी अदालत की बिल्डिंग के तामीराती कामों को मुकम्मिल करने के लिए बजट की मंज़ूरी करते हुए नई बिल्डिंग की तामीर अमल में आई है जो अनक़रीब इफ़्तेताह के लिए तैयार है।

इस ज़िमन में 5 अप्रैल इतवार के रोज़ आदिलाबाद डिस्ट्रिक्ट जज गोपाल कृष्णा मूर्ती और आसिफाबाद में जज सुदर्शन के हमराह मुक़ामी बार एसोसीएशन् सदर जिया चन्द्रराव‌ , एडवोकेट जय ए सी कन्वीनर वि किशवर कुमार, सीनीयर एडवोकेट एम ए यक़ीन एडवोकेट, श्रीवास एडवोकेट देह राज सिंह, एडवोकेट गणपति के अलावा मुक़ामी अदालत स्टाफ़ और मुताल्लिक़ा कॉन्ट्रैक्ट मुहम्मद ख़ुरशीद हुसैन भी मौजूद थे।

इस मौके पर डिस्ट्रिक्ट जज आदिलाबाद गोपाल कृष्णा मूर्ती ने नौ तामीराती कामों को मुकम्मिल करनेवाली सरपुरटाउन मुंसिफ़ मजिस्ट्रेट कोर्ट बिल्डिंग का तफ़सीली तौर पर दौरा करते हुए तमाम कमरों का जायज़ा लिया गया।

माबक़ी तामीराती कामों को जल्द अज़ जल्द मुकम्मिल करने की हिदायत दी। बादअज़ां मुक़ामी अख़बारी नुमाइंदों को बिल्डिंग से मुताल्लिक़ तफ़सीलात बताते हुए कहा कि11अप्रैल को सरपुरटाउन मुंसिफ़ मजिस्ट्रेट कोर्ट बिल्डिंग का इफ़्तेताह हाईकोर्ट के सीनियर जजस जी राजिया और सीता राम मूर्ती के हाथों अमल में आएगा।

उन्होंने कहा कि नौ तामीर शूदा कोर्ट बिल्डिंग के इफ़्तेताह होने से अदालत के स्टाफ़ के अलावा अदालत को आने वाले अवाम को काफ़ी सहूलत होगी।