सरपुरटाउन में ख़ाली घड़ों के साथ एहतेजाज

मंडल लिंगमपेट मुस्तक़र पर वार्ड नंबर एक में पीने के पानी की क़िल्लत दूर करने का मुतालिबा करते हुए अवाम ने रास्ता रोको धरना मुनज़्ज़म किया।

अवाम ने येल्लारेड्डी कामारेड्डी शाहराह पर ख़ाली घड़ों के साथ धरना देते हुए एहतेजाज किया। इस बात की इत्तेला मिलते ही सब इंस्पेक्टर राकेश ने मुक़ाम एहतेजाज पर पहुंच कर अवाम को समझाया लेकिन अवाम ने इस मसले को हल करने का यकीन देने तक एहतेजाज ख़त्म ना करने पर बज़िद रहे जिस पर सब इंस्पेक्टर ने सरपंच बालामनी को तलब करके सरपंच से यकीन दिलाया कि बहुत जल्द पानी का मसला हल करलिया जाएगा।

लेकिन यहां पर ये बात काबिल-ए-ज़िकर हैके तिश्नगी दूर करने पर एहतेजाज कररही अवाम के ख़िलाफ़ मंडल सब इंस्पेक्टर राकेश ने 10 अफ़राद के ख़िलाफ़ केस दर्ज किया कि इंटरमीडीएट के इमतेहानात के पेशे नज़र नाफ़िज़ दफ़ा 144 की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए एहतेजाज किया। वि आर ओ नवीन की शिकायत पर सब इंस्पेक्टर ने 10 अफ़राद के ख़िलाफ़ केस दर्ज किया। जिस में लिंगमपेट मुस्तक़र के एक नंबर वार्ड से ताल्लुक़ रखने वाले जंगम एलोरा, साईलो, राजा भवानी, एम साईलो शामिल हैं। सरकारी ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए धरना और रास्ता रोको एहतेजाज करने वालों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का इंतिबाह दिया। इस तरह अवाम प्यास बुझाने का मुतालिबा करते हुए ज़ाबता अख़लाक़ क़ानून की ख़िलाफ़वरज़ी का शिकार होगए।