सरपुर टाउन जूनियर कॉलेज में उर्दू शोबे के क़ियाम का मुतालिबा

सरपुरटाउन मुस्तक़र जूनियर कॉलेज में उर्दू मीडियम जमातों का क़ियाम अमल में लाने के लिए मुस्लिम अक़लियत की तरफ् से मुतालिबा किया जा रहा है।

तफ़सीलात के बमूजब सरपुरटाउन मुस्तक़र एक क़दीम ताल्लुक़ा है और यहां पर ताल्लुक़ा सतह के तमाम सरकारी दफ़ातिर भी मौजूद हैं और आज़ादी से लेकर ताहाल सरपरटाउन मुस्तक़र में उर्दू मीडियम कॉलेज का क़ियाम अमल में लाने में मुताल्लिक़ा ओहदेदारों की तरफ से लापरवाही की जा रही है। जिस की वजह से सरपुरटाउन के मुस्लिम अक़लियतों के लड़के लड़कीयां इंटरमीडीएट उर्दू मीडियम की तालीम से महरूम होते आरहे हैं।

इस के अलावा को टाला मंडल और बजोर मंडल के मुस्लिम अक़लियतों के लिए उर्दू मीडियम तालीम हासिल करने के दौरान काफ़ी दुश्वारियां पेश आरही हैं और दूर दराज़ मुक़ामात को जाकर उर्दू मीडियम इंटरमीडीएट तालीम हासिल करना पड़ रहा है।

ख़ुसूसन ताल्लुक़ा सरपुरटाउन में ज़्यादा तर अवाम और मुस्लिम अक़लियत की मआशी हालत ठीक नहीं है और मुस्लिम अक़लियत में पसमांदगी आम है।

इन हालात में मुस्लिम अक़लियतों के लड़के और लड़कीयां दूसरे मुक़ामात को जाकर उर्दू मीडियम इंटरमीडीएट की तालीम हासिल करना नामुमकिन होगया है और बहुत जल्द सारे मुस्लिम अक़लियती लड़के लड़कीयां तर्क तालीम पर मजबूर होरहे हैं।