सरहदी रियास्तों , तारीख़ी और हस्सास मुक़ामात पर चौकसी

नई, ३१ दिसम्बर: ( पी टी आई )हुकूमत ने सरहद पर अस्करीयत पसंद हमलों की खु़फ़ीया इत्तिलाआत मिलने के बाद पाकिस्तान से मतसला रियास्तों में चौकसी में इज़ाफ़ा करने का फ़ैसला किया है ।

वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने कहा कि ये खु़फ़ीया इत्तिलाआत मौसूल हुई हैं कि सरहद पार के अस्करीयत पसंद इस मुल्क हमलों का मंसूबा बनारहे हैं और उन्हों ने बाअज़ एहदाफ़ की निशानदेही भी कर ली है ।

हुकूमत ने तारीख़ी और हस्सास मुक़ामात बिशमोल ताज महल , दिल्ली मेट्रो और पुने एयर पोर्ट पर भी हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात में शिद्दत पैदा कर दी है । उन्हों ने कहा कि मर्कज़ जम्मू-ओ-कश्मीर के अलहिदगी पसंद ग्रुपस के साथ रब्त पैदा करने के चयानलस खुले रखे हुए है और इस बात का इमकान है कि नए साल में अलहिदगी पसंद हुकूमत से बातचीत करने केलिए पेशरफ़त करेंगे ।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत की जानिब से बातचीत का दरवाज़ा कभी भी बंद नहीं किया गया था । लोक पाल बिल मसला पर यू पी ए की हलीफ़ पार्टी तृणमूल कांग्रेस की सरबराह ममता बनर्जी को तरग़ीब देने की कोशिश करते हुए मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि लोक आयुक़्त के बारे में लोक पाल बिल की दफ़आत को अब भी तबदील किया जा सकता है ताकि ममता बनर्जी के अंदेशे दूर हो सकें ।