सरूरनगर मीरपेट में साइबराबाद पुलिस की नाका बंदी और तलाशी

साइबराबाद के एल्बीनगर ज़ोन के तहत सरूरनगर के मंडल में मुजरिमीन और उनकी मुजरिमाना सरगर्मीयों से मुतास्सिरा इलाक़ों नंदना वनम, कर्मणघाट ,वॉम्बे कॉलोनी, देवीनगर और दुसरे मुक़ामात की तक़रीबन 400 मुलाज़िमीन पुलिस एस ओ टी और सी सी एस स्टाफ़ ने मुकम्मिल नाका बंदी के साथ कई घंटों तक तलाशी मुहिम चलाई।

साइबराबाद के इस इलाके में हफ़्ता और इतवार की दरमयानी शब चलाई गई इस मुहिम के दौरान 56 मोटर साइकल्स ,78 ऑटोरिक्शा, एक कार ज़बत की गई। नक़बज़नी के जाने वाले दो आदी मुजरिमीन 42 साला शेख़ उसमान उर्फ़ सलीम और 53 साला शेख़ हबीब उर्फ़ कलीम दोनों साकिनान मिटपली ज़िला करीमनगर और एक रूडी शीटर बनगारी श्रीनिवास को तहवील में ले लिया गया।

आदर्शनगर के साकन 46 साला कुरा शंकर को इस के पास मौजूद शराब की बोतलों के साथ तहवील में ले लिया गया। आदर्शनगर के ही रहने वाले 20 साला कथावथ इंजी को उस वक़्त तहवील में ले लिया गया जब वो एक मारूति 800 मोटर कार के ज़रीये आठ गैस सिलिंडर मुंतक़िल कररहा था।

थरूर ज़िला वर्ंगल के साकन 20 साला बसोरा मधोको भी तहवील में ले लिया गया जो टाटा एस ऑटो के ज़रीये गेहूं के 40 थैले मुंतक़िल कररहा था।

पुलिस के मुताबिक़ हर एक थैले में 50 किलो गेहूं थे। कीथावथ मोती लाल 27 साला साकन आदर्शनगर को तहवील में लिया गया जिस के साथ मौजूद गैस सलिंडर के दरकार दस्तावेज़ात मौजूद नहीं थे।

उन मुक़ामात से ताल्लुक़ रखने वाले नौजवान हैदराबाद पहुंच कर सरका की वारदातों का इर्तिकाब करते हैं बादअज़ां मस्रूक़ा अशीया के साथ शहर से फ़रार होजाते हैं।

पुलिस रेकॉर्ड्स के मुताबिक़ इसी कमिशनरीयट के मीरपेट पुलिस स्टेशन हदूद में तक़रीबन 48 आदी मुजरिमीन सुकूनत पज़ीर हैं । जराइम के रिकार्ड से ये इन्किशाफ़ भी हुआ है कि नंदना वनम के बाज़ मुक़ामात पर मोटर साइकिलों के सारक़ैन, नक़बज़नी के मुजरिमीन , रहज़नों और साबिक़ माओनवाज़ों के महफ़ूज़ ठिकाने मौजूद हैं।