सलमान ख़ां की अदालत में हाज़िरी

जोधपुर

फ़िल्मी अदाकार सलमान ख़ां ने आज एक स्याह हिरन के शिकार से मुताल्लिक़ क़ानून असलाह केस में अपना बयां रेकॉर्ड करवाने के लिये अदालत में हाज़िरी दी। उन्होंने चीफ जोडिशनल मजिस्ट्रेट अनुपम बिजलानी के रूबरू हाज़िर हो कर अपने आप को बेगुनाह क़रार दिया।

फ़िल्मी अदाकार के वकील एच एम सरसोत ने ये इत्तेला दी। और बताया कि अदालत ने 4 मई को दुबारा हाज़िर होने की हिदायत दी है। इस मौक़े पर सलमान ख़ां के साथ बॉडीगार्ड शेरा और बहन अलवेरा भी थे। क़बल अज़ीं फ़िल्मी अदाकार के बाउंसर ( मुहाफ़िज़ ) ने अदालत के बाब अलद अखिला पर पुलिस के साथ बेहस-ओ-तकरार करली थी।

जब उन्हें कमरा अदालत में दाख़िल होने से रोक दिया गया था। वाज़िह रहे कि महिकमा जंगलात के ओहदेदारों ने आर्म्स एक्ट के तहत एक केस दर्ज किया था जिस में कहा गया है कि सलमान ख़ां ने जोधपुर के करीब कानकनी गावं में एक स्याह हिरन के शिकार के लिये एक‌ अक्टूबर 1998 की शब लाईसेंस याफ़ता हथियार का इस्तेमाल किया था लेकिन उसकी मुद्दत ख़त्म होगई थी जिस के बाइस फ़िल्मी अदाकार के हथियार का इस्तेमाल गैरकानूनी होगया था।

स्याह हिरन एक महफ़ूज़ जानवर है । चीफ जोडेश‌ल मजिस्ट्रेट ने 23 अप्रैल को सलमान ख़ां की एक अर्ज़ी को क़बूल कर लिया था कि ख़राबी सेहत की बना उन्हें अदालत में हाज़िरी से इस्तिस्ना दिया जाये और ये हिदायत दी थी कि आज यहां रेकॉर्ड करवाने के लिये हाज़िर होजाएं ।