सलमान ख़ूर्शीद पर अरविंद केजरिवाल के इल्ज़ामात बे बुनियाद

मज़ीद दो मर्कज़ी वुज़रा जय राम रमेश और वि नारायण स्वामी आज अपने काबीनी साथी सलमान ख़ूर्शीद पर लगे इल्ज़ामात के पेश नज़र उन की ताईद में उतर आए और कहा कि वो आख़िर कार बाइज़्ज़त तरीके पर इस बोहरान से ओहदा बुरा हूजाएंगे। दोनों मर्कज़ी वुज़रा के अलावा कांग्रेस के सिनियर लिडर‌ डग वजय‌ सिंह ने भी सलमान ख़ूर्शीद की ताईद करते हुए कहा कि समाजी कारकुन अरविंद केजरेवाल सियासत में अपनी जगह बनाने के लिए इसी चालें चल रहे हैं और मर्कज़ी वज़ीर क़ानून पर बे बुनियाद इल्ज़ामात आइद कररहे हैं।

मुबय्यना तौर पर एक टी वी चैनल ने सलमान ख़ूर्शीद के ज़ेर एहतिमाम एक ट्रस्ट में जो यू पी में है, इस्टिंग ऑपरेशन किया था और इस के नतीजे में वज़ीर-ए-आज़म की क़ियामगाह के रूबरू एहितजाजी मुज़ाहरा भी किया गया था। जए राम रमेश की तरफ‌ से केजरेवाल की ज़ेर क़ियादत इंडिया अगेंस्ट करप्शन तंज़ीम की मर्कज़ी वज़ीर क़ानून से इस्तीफ़ा तलब करने के लिए अपनी एहितजाजी मुहिम में शिद्दत पैदा करने के एक दिन बाद ख़ूर्शीद का दिफ़ा किया गया।

केजरेवाल ने सलमान ख़ूर्शीद और उन की अहलिया(बीवी) लूइस ख़ूर्शीद पर इल्ज़ाम आइद किया है कि दोनों रक़म के ग़बन और जाली दस्तख़तों में शामिल‌ हैं। मर्कज़ी वज़ीर बराए देही तर कुयात जय‌ राम रमेश ने कहा कि उन्हें अपने बहतरीन दोस्त (सलमान ख़ूर्शीद) पर भरपूर भरोसा है।

वो उन से लंबे अर्से से वाक़िफ़ हैं। वो एक अच्छे इंसान हैं और उमेद है कि वो इन झूटे इल्ज़ामात से बाइज़्ज़त तौर पर बुरी हूजाएंगे। वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर में वज़ीर नारायण स्वामी ने केजरेवाल पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो सलमान ख़ूर्शीद पर इल्ज़ामात आइद करते हुए सस्ती शौहरत हासिल करने कोशां हैं।

उन्हों ने कहा कि वो जानते ही नहीं कि जम्हूरियत किया है और पारलीमानी तरीखाकार क्या होता है? वो शौहरत हासिल करना चाहते हैं और इस के लिए ज़राए इबलाग़ का इस्तिहसाल कररहे हैं। सलमान ख़ूर्शीद का दिफ़ा करते हुए नारायण स्वामी ने कहा कि इन के काम मे कोई बेक़ाइदगी नहीं है।

इन के ख़ानगी कारोबार भी बिलकुल बे ऐब हैं। इन की हुकूमत की तरफ‌ से गैर ज़रूरी ताईद का कहीं भी कोई सबूत मौजूद नहीं है। केजरिवाल बाइज़्ज़त लोगों को बदनाम कररहे हैं। उन्हें इस का नतीजा भुगतना होगा और उन्हें जल्द ही सबक़ मिल जाएगा। उन्हों ने कहा कि सिर्फ नारे बाज़ी करने वाले लोग‌ मुल़्क की क़िस्मत का फैसला नहीं करसकते।

मर्कज़ी वज़ीर इत्तिलाआत-ओ-नशरियात अमबिका सोनी ने कल सलमान ख़ूर्शीद को बिलकुल दुरुस्त शख्सियत क़रार दिया था। तनाज़ा के बारे में सवाल का जवाब देते हुए सलमान ख़ूर्शीद और उन की अहलिया(बीवी) लूइस ख़ूर्शीद के बारे में डिग वजए सिंह ने कहा कि क्या इस मामले मे उन के ख़िलाफ़ कोई एफ आई आर दर्ज करवाई गई है और क्या उस की तहकीकात जारी हैं?