सलमान ख़ुरशीद तनाज़ा, इलेक्शन कमीशन ने हनूज़ कोई फ़ैसला नहीं किया

अक़ल्लीयतों के लिए ज़ेली कोटा से मुताल्लिक़ मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद के मुतनाज़ा रिमार्कस पर माज़रत ख़्वाही के साथ पेश कर्दा मकतूब पर इलेक्शन कमीशन ने हनूज़ कोई फ़ैसला नहीं किया है। इलेक्शन कमीशन को मिस्टर ख़ुरशीद के गुज़श्ता शब इरसाल कर्दा मकतूब पर मुख़्तलिफ़ क़ियास आराईयों के दरमयान चीफ़ इलेक्शन कमिशनर एस वाई क़ुरैशी ने कहा कि कमीशन ने इस (मकतूब माज़रत) पर हनूज़ कोई ग़ौर-ओ-ख़ौस नहीं किया है क्योंकि इस के पास बह दस्त दीगर कई अहम उमूर गौरतलब हैं।

कमीशन के इजलास के बाद कहाकि कमीशन दीगर अहम उमूर पर मसरूफ़ है और मुनासिब-ए-वक़्त पर फ़ैसला किया जाएगा। मिस्टर क़ुरैशी ने कहा कि अमेरीकी नायब वज़ीर शहरी सीक्योरीटी जमहूरी वास्तानी हुक़ूक़ के मुजव्वज़ा दौरा के इलावा इंतिख़ाबी ज़ाबता की मुबय्यना ख़िलाफ़वर्ज़ी पर अखिल भारतीय संत समाज के वफ़द से मुलाक़ात पर ग़ौर किया गया। मिस्टर सलमान ख़ुरशीद ने गुज़श्ता शब इलैक्शन कमीशन के मौसूमा मकतूब में कहा था कि वो इलेक्शन कमीशन की दानिशमंदी को तस्लीम करते हैं।

उन्होंने शख़्सी तौर पर इस अह्द का इज़्हार किया कि फिर कभी ऐसी सूरत-ए-हाल पैदा नहीं होगा। क़ब्लअज़ीं इलेक्शन कमीशन के बारे में मिस्टर ख़ुरशीद के मुतनाज़ा रिमार्कस को कांग्रेस ने मुस्तर्द कर दिया था और कहा था कि ज़िम्मादाराना ओहदों पर फ़ाइज़ रहने वालों को चाहीए कि वो ज़िम्मेदारी के साथ बात करें। कमीशन के मौसूमा अपने मुख़्तसर मकतूब में मिस्टर सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि मुझे इस ब्यान पर अफ़सोस है और में इस वाकिया को बद बख्ता ना तसव्वुर करता हो।

मेरा इरादा हरगिज़ ये नहीं था कि क़ानून की हद उबूर करते हुए इंतेख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ को पामाल किया जाए।