सलामती कौंसल में हिंदूस्तान को मुस्तक़िल नशिस्त के लिए रूस की हिमायत

मास्को, १७ दिसम्बर: (आमिर अली ख़ां) रूस ने तौसीअ शूदा अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल में मुस्तक़िल नशिस्त के लिए हिंदूस्तान की कोशिशों की परज़ोर हिमायत की। इस के इलावा शंघाई कारपोरेशन तंज़ीम में शामिल होने उस की आरज़ूओं की भी ताईद की।

शंघाई कारपोरेशन तंज़ीम इलाक़ाई सलामती ग्रुप पर मबनी है। क्रेमलिन में वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और सदर रूस डीमित्रे मीडिडोफ़ के दरमयान बारहवीं सालाना हिंद । रूस चोटी कान्फ़्रैंस के बाद एक मुशतर्का आलामीया पर जारी किया गया जिस में मास्को ने सलामती कौंसल में हिंदूस्तान की मुस्तक़िल रुकनीयत की हिमायत की।

मास्को अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल के 5 वीटो इख़्तयारात रखने वाले अरकान में से एक है और शंघाई कारपोरेशन तंज़ीम के बानीयों में से भी एक है। अपने मुशतर्का ब्यान में मीडिडोफ़ और मनमोहन सिंह ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल में इस्लाहात लाने पर भी ज़ोर दिया और बताया कि इस इदारा को ज़्यादा से ज़्यादा नुमाइंदा और मोस्सर बनाना चाहीए ताकि मौजूदा और नए उभरते चैलेनेज्स से निमटा जा सके।

इस तनाज़ुर में मास्को ने तौसीअ शूदा अक़वाम-ए-मुत्तहिदा कौंसल में मुस्तक़िल नशिस्त के लिए नई दिल्ली की कोशिशों की हिमायत की। मीडिडोफ़ से मुलाक़ात के दौरान वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने तमिलनाडु के कोड़नकुलम के न्यूक्लियर प्रोजेक्ट के आग़ाज़ पर पाई जाने वाली ग़ैर यक़ीनी को दूर कर दिया और ऐलान किया कि इस प्रोजेक्ट् का पहला यूनिट आइन्दा चंद हफ़्तों में काम करना शुरू करेगा।

लेकिन हिंदूस्तान और रूस ने इस प्लांट के तीसरे और चौथे यूनिटों के लिए किसी मुआहिदा पर दस्तख़त नहीं की।

सदर रूस डीमित्रे मीडिडोफ़ से बातचीत के बाद मनमोहन सिंह ने एक मुशतर्का प्रैस कान्फ़्रैंस में कहाकि इस प्लांट का दूसरा यूनिट 6 माह के अंदर काम करना शुरू करेगा।

ताहम दोनों ममालिक ने टामलनाडो के कोड़नकलम में रूस की इमदाद से शुरू किए गए प्रोजेक्ट के तीसरे और चौथे यूनिट के लिए मुआहिदा पर दस्तख़त नहीं किए जहां मुक़ामी अवाम इस प्लांट की सलामती के मसला पर एहतिजाज कर रहे हैं। दोनों मुल्कों ने तीसरे और चौथे यूनिटों के लिए अहम उमोर को क़तईयत दी है।

मुलाक़ात से क़बल रूसी ओहदेदारों ने एतिमाद ज़ाहिर किया था कि आज तीसरे और चौथे यूनिटों पर मुआहिदे होंगी। क़ब्लअज़ीं मीडवीडोफ़ के ख़ारिजी उमोर के मददगार सरीगो परीकोडगोफ़ के हवाला से मुक़ामी एजैंसीयों ने कहा था कि कोड़नकलम न्यूक्लियर पावर प्लांट में दो मज़ीद यूनिटों की तामीर पर मुआहिदे क्रेमलिन मुज़ाकरात के बाद ही तय होंगी।

रूसी न्यूक्लियर कारपोरेशन के सरबराह रसोतम सरोगोए करीमलोकोफ़ ने अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि तीसरे और चौथे यूनिट के लिए दस्तख़त नहीं हुई है। हिंदूस्तान की जानिब से उन मुआहिदों पर दस्तख़त के लिए तैयार रहने से मुताल्लिक़ सवाल का जवाब देते हुए कहाकि इस बारे में मुझे कोई इलम नहीं है।

हिंदूस्तान और रूस दोनों ही कोड़नकलम न्यूक्लियर पराजकट से मुताल्लिक़ फ़िक्रमंदी का इज़हार नहीं किया। मनमोहन सिंह ने इस बात की निशानदेही की कि सलामती के मसला पर होने वाला एहतिजाज एक मसला बना हुआ है।

हमें यक़ीन है कि हम इस मसला से बाहर निकल आयेंगी । प्रोजेक्ट् के ताल्लुक़ से मुनासिब सलामती उमोर अंजाम दिए जाएंगे। यूनिट एक और दो अपने आख़िरी मरहला में है जो बहुत जल्द काम करना शुरू कर देंगे।

एक सवाल पर उन्हों ने कहाकि दोनों ममालिक हिंदूस्तान के साथ कोड़नकुलम प्रोजेक्ट पर रोड मैप् को रूबा अमल लाने के पाबंद अह्द हैं। हिंदूस्तान ने रूस के साथ मुआहिदा किया है। बज़ाहिर वो रूसी तआवुन के साथ तीसरे और चौथे यूनिट की तामीर का हवाला दे रहे थी। वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह तीन रोज़ा दौरा पर रूस पहूंचे हैं।