सार्क को ज़्यादा मुस्तहकम और ताक़तवर बनाने के अह्द का इआदा

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने पड़ोसियों से बेहतर रवाबित को अव्वलीन तर्जीह पोलिसी को इख़तियार करते हुए बंगला देश, नेपाल के हममंसब और सदर श्रीलंका से मुलाक़ात के दौरान सार्क को ज़्यादा से ज़्यादा ताक़तवर बनाने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया। इस के साथ साथ बाहमी तशवीश के मामलात बिशमोल दहशतगर्दी से निमटने के लिए ठोस इक़दामात की भी ख़ाहिश की।

नरेंद्र मोदी जो उस वक़्त न्यूयार्क के दौरे पर हैं, सदर श्रीलंका महिदा राजा पकसे, वज़ीर-ए-आज़म बंगला देश शेख़ हसीना और वज़ीर-ए-आज़म नेपाल सुशील कोईराला से मुलाक़ात की। इन तमाम मोदी को अक़वाम-ए-मुत्तहिदा से पहली मर्तबा ख़िताब पर मुबारकबाद दी।

इस के अलावा बैन-उल-अक़वामी यौम योगा के लिए उन की पहल की मुकम्मल ताईद का वादा किया। नरेंद्र मोदी ने जुनूबी एशियाई तंज़ीम बराए इलाक़ाई तआवुन (सार्क) को एक मुस्तहकम और ताक़तवर इलाक़ाई बलॉक बनाने के अह्द का इआदा किया। इन तीनों क़ाइदीन ने ये भी कहा कि वो नरेंद्र मोदी के दौरे के ख़ाहां हैं।

नरेंद्र मोदी ने कोईराला से कहा कि वो नेपाल का दौरा करेंगे और सीता-ओ-गौतमबुद्ध के पैदाइशी मुक़ामात जानक पर और लुंबिनी जाना चाहेंगे। वज़ीर-ए-आज़म ने हालिया दौरा-ए-नेपाल के मौक़े पर मालना बाहमी प्रोजेक्टस‌ के मौक़िफ़ के बारे में भी इस्तिफ़सार किया। विज़ारत उमोर ख़ारिजा के तर्जुमान सय्यद अकबरुद्दीन ने बताया कि तीन पड़ोसी ममालिक के क़ाइदीन से मुलाक़ात के दौरान मोदी ने बाहमी दिलचस्पी और तशवीश के कई उमोर पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

उन्होंने ये भी कहा कि सार्क ब्लॉक को मुस्तहकम बनाया जाएगा और वो पड़ोसीयों को अव्वलीन तर्जीह की पालिसी पर कारबन्द रहेंगे। जुनूबी एशीया के इन क़ाइदीन ने हिन्दुस्तान के हालिया मिर्रीख़मिशन पर भी उन्हें मुबारकबाद दी। राजा पकसे ने तक़रीबन निस्फ़ घंटा मुलाक़ात के बाद बताया कि ये बातचीत काफ़ी अच्छी रही और हम ने कई मौज़ूआत पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

नरेंद्र मोदी के बहैसियत वज़ीर-ए-आज़म जायज़ा लेने के बाद उनकी ये दूसरी मुलाक़ात थी। इस से पहले उन्होंने तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत करते हुए मोदी से मुलाक़ात की थी। राजा पकसे ने नरेंद्र मोदी की योगा पहल की ताईद में तहरीरी मकतूबहवाले किया। कोईराला और शेख़ हसीना ने भी मोदी की इस तजवीज़ की मुकम्मल ताईदकी कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा साल में एक मर्तबा बैन-उल-अक़वामी यौमे योगा मनाए।

नरेंद्र मोदी ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जनरल असेम्बली से ख़िताब के दौरान ये तजवीज़ पेश की थी। शेख़ हसीना और मोदी की मुलाक़ात भी तक़रीबन निस्फ़ घंटा रही। बादअज़ां शेख़ हसीना ने कहा कि वो उन के मुल्क की सरज़मीन को किसी भी तरह की इंतेहापसंदी के लिए इस्तेमाल करने की इजाज़त नहीं देंगी|