सिंगरेनी कोलियरीज में कोयला की रिकार्ड पैदावार

सिंगरेनी कोलियरीज कंपनी लिमिटेड हैदराबाद ने साल 2014-15 के दौरान 52.54 मिलियन टनस कोयला की रिकार्ड पैदावार के ज़रीये इस कंपनी की तारीख़ में पहली मर्तबा एक नया रिकार्ड क़ायम किया है।

जबकि साल 2012-14 में कोयला की पैदावार 50.47 मिलियन टनस की गई थी। अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए सदर नशीन‍ ओ‍ मैनेजिंग डायरेक्टर सिंगरेनी कोलियरीज कंपनी लिमिटेड एन सिरीधर ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और बताया कि अंडरग्राऊंड माईनस ( ज़र-ए-ज़मीन कानकनी ) के ज़रीये 10.20 मिलियन टनस और ओपन कासट माईनस ( ऊपरी सतह से की गई कानकनी ) के ज़रीये 42.34 मिलियन टनस कोयले की पैदावार की गई।

इस तरह पिछ्ले साल के मुक़ाबले में इस साल 2014-15 में4 फ़ीसद ज़ाइद कोयले की पैदावार को यक़ीनी बनाया जा सका। उन्होंने बताया कि तेलंगाना जीनको के तमाम बर्क़ी पैदावारी प्रोजेक्ट्स के लिए सिंगरेनी कोलियरीज कंपनी की तरफ से ही कोयला सरबराह किया जाता है।

एन श्रीधर ने बताया कि जारीया नए मालीयाती साल यानी 2015-2016 के दौरान 17नए कोल ब्लॉक्स का आग़ाज़ किया जाएगा और सिंगरेनी कोलियरीज कंपनी के मुलाज़िमीन की फ़लाह-ओ-बहबूद के अलावा तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी पर अव्वलीन तर्जीह दी जाएगी। सदर नशीन‍ ओ‍ मैनेजिंग डायरेक्टर सिंगरेनी कोलियरीज कंपनी लिमिटेड ने बताया कि माह सितंबर तक सिंगरेनी कोलियरीज कालरी कंपनी में मुख़्तलिफ़ ज़मुरा की मख़लवा 5517 जायदादों पर तक़र्रुत करने अमल को मुकम्मिल करलिया जाएगा और अब तक 1700 मुलाज़मतें फ़राहम की जा चुकी हैं और उन तक़र्रुत के लिए तहरीरी टेसट मुनाक़िद किया जाएगा। तहरीरी टेसट के लिए दरख़ास्तों के इदख़ाल की तादाद से मुताल्लिक़ कोई शर्त नहीं रखी गई है। जबकि साबिक़ में एक जायदाद के लिए सिर्फ़ 10दरख़ास्तें ही तलब की जाती थीं लेकिन अब इस मर्तबा ये शराइत ख़त्म करदी गई हैं। उन्होंने बताया कि सिंगरेनी कोलियरीज कंपनी लिमिटेड ने कहा कि साल 2014-15 के दौरान जुमला 14.083 करोड़ रुपये के कारोबार किए जो कि सिंगरेनी कोलियरीज कंपनी का रिकार्ड कारोबार है और गुज़श्ता साल के मुक़ाबला में 19फ़ीसद का इज़ाफ़ा है। श्रीधर ने बताया कि साल 2015-2016 के लिए मर्कज़ी वज़ारत कोयला के सिंगरेनी कोलियरीज कंपनी लिमिटेड के लिए 56 मिलियन टनस बराए हर साल का निशाना मुक़र्रर किया है।