सियासी जमातों की नक़लो हरकत पर इलेक्शन कमीशन की सख़्त नज़र

तेलंगाना में इंतिख़ाबी मुहिम के इख़तेताम के साथ ही दोनों शहरों हैदराबाद और सिकंदराबाद के इलाक़ों में इंतिख़ाबी क़्वाइद की ख़िलाफ़वर्ज़ी और राय दहिन्दों को राग़िब करने के लिए सियासी जमातों की जानिब से अख़्तियार किए जाने वाले गैर कानूनी इक़दामात को रोकने इलेक्शन कमीशन ने चौकसी अख़्तियार करली है।

इलेक्शन कमीशन के ज़राए ने बताया कि बड़ी पार्टियों के उम्मीदवारों पर नज़र रखने के लिए वीडियो कैमरों के साथ ख़ुसूसी टीमें तशकील दी गई हैं, इस के इलावा हर असेंबली हल्क़ा में फ़्लाईंग स्क्वाड वक़्तन फ़वक़्तन गश्त करते हुए सियासी जमातों की सरगर्मियों पर नज़र रखे हुए है।

इलेक्शन कमीशन के ओहदेदारों के इलावा पुलिस की ख़ुसूसी टीमें तशकील दी गई हैं जो इंतिख़ाबी मुहिम के इख़तेताम के बाद की सूरते हाल पर नज़र रखेगी। कमीशन के ज़राए ने बताया कि पोलिंग स्टेशनों पर गड़बड़ करने और बूथ पर क़ब्ज़े के वाक़ियात को रोकने के लिए मुख़्तलिफ़ कॉलेजेस के तलबा को निगरां निकार की हैसियत से तैनात किया जा रहा है।

वो पोलिंग बूथ पर जारी सरगर्मियों के बारे में ओहदेदारों को रिपोर्ट देंगे। दोनों शहरों में वाक़े असेंबली हल्क़ों में पुराने शहर के हल्क़ों को हस्सास ज़मुरे में शामिल रखा गया है। इस के इलावा नए शहर के बाअज़ इलाक़े भी इंतिख़ाबी ज़ाब्ता अख़लाक़ के सिलसिले में ख़ुसूसी तवज्जा का मर्कज़ बने हुए हैं।

बताया जाता है कि इंतिख़ाबी मुहिम के इख़तेताम के साथ ही पार्टियों के इंतिख़ाबी दफ़ातिर अहम उम्मीदवारों की क़ियामगाह और उम्मीदवारों की नक़लो हरकत पर कड़ी नज़र रखी जाएगी। इस मर्तबा सोशल नेटवर्किंग साईट्स और मोबाईल पर वी चैट और वाट्स अप का इस्तेमाल करने की तैयारियां की जा रही हैं ताकि मुख़ालिफ़ीन के ख़िलाफ़ अफ़्वाहों को आम किया जा सके।