सिरी कांत की जानिब से धोनी की क़ियादत का दिफ़ा

चेन्नाई, ०८ जनवरी (पी टी आई) चीफ़ स्लैक्टर करिश सिरी कांत ने आज आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ हिंदूस्तान की मुतवातिर दो नाकामियों की असल ज़िम्मेदारी बैटस्मैनों की नाकामी पर डालते हुए महेंद्र सिंह धोनी की क़ियादत का दिफ़ा किया है जो कि फ़िलहाल तन्क़ीदों की ज़द में हैं।

यहां उन्हों ने दौरा-ए-आस्ट्रेलिया पर हिंदूस्तानी टीम की मुतवातिर दो नाकामियों पर मीडीया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि हमारा बैटिंग शोबा एक इकाई के तौर पर मुज़ाहरा करने में नाकाम रहा। आस्ट्रेलिया में हम बेहतर मुज़ाहिरे के लिए पुरउम्मीद थे लेकिन ये नाकामियां हैरानकुन नताइज के मुतरादिफ़ हैं। लेकिन हमें एतराफ़ करना होगा कि आस्ट्रेलिया ने हम से बेहतर मुज़ाहरा किया।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि बहाने तलाश करने का कोई सवाल ही नहीं, हमें सीरीज़ में आगे बढ़ना है। महेंद्र सिंह धोनी की क़ियादत के मुताल्लिक़ किए गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि चंद एक नाकामियों के बाद धोनी की क़ियादत पर तन्क़ीद ग़ैर मुंसिफ़ाना अमल होगा।

सिरी कांत ने इन चैपल और वसीम अकरम के ख़्यालात से इत्तिफ़ाक़ करते हुए धोनी की क़ियादत का दिफ़ा किया है। सिरी कांत ने कहा कि धोनी ने शिकस्त के लिए कोई बहाना नहीं बनाया बल्कि दियानतदारी के साथ कहा है कि बैटिंग की नाकामी शिकस्त की वजह है क्योंकि बैटिंग शोबा बहैसीयत इकाई कामयाब ना हो सका।

हिंदूस्तानी टीम के साबिक़ कप्तान ने इस ज़िमन में अपने ख़्यालात को वुसअत देते हुए कहा कि फ़िलहाल हमें बेहतरीन टीम दस्तयाब है और टीम में ज़ख़मी खिलाड़ियों के मसाइल भी नहीं लेकिन टीम का हर रुकन ये क़बूल करता है कि ऑस्ट्रेलियाई खिलाड़ियों ने हम से बेहतर मुज़ाहरा किया है।

नाकामी की अहम वजह के मुताल्लिक़ किए गए सवाल का जवाब देते हुए सिरी कांत ने कहा कि सर-ए-फ़हरिस्त बैटस्मैनों की जानिब से बड़े स्कोर में होने वाली नाकामी शिकस्त की वजह बनी क्योंकि जुनूबी अफ़्रीक़ा में जब हम ने टेस्ट सीरीज़ डरा की तो हमारे किसी एक बड़े बैटस्मैन ने एक बड़ी सैंचरी स्कोर की थी।

सिरी कांत ने एतराफ़ किया कि मैलबोर्न टेस्ट में हिंदूस्तान को कामयाबी हासिल करनी थी क्योंकि 211/2 के साथ वो बेहतर मौक़िफ़ में थी।