सिरी सांत् का अंगूठा ज़ख़मी । आठ हफ़्तों केलिए मैदान से बाहर

नई दिल्ली 5 दिसमबर ( पी टी आई ) टीम इंडिया के फ़ासट बोलर इस सिरी सांत् अंगूठे मेंज़ख़म की वजह से छत्ता आठ हफ़्तों किए मैदान से बाहर होगए हैं इस तरह वो ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ केलिए दस्तयाब नहीं होंगे । ये सीरीज़ 26 दिसमबर से शुरू होने वाली है । सिरी सांत् को दौरा ऑस्ट्रेलिया केलिए मुंतख़ब टीम में शामिल नहीं किया गया था ताहम फ़ासट बोलर प्रवीण कुमार की पीठ में तकलीफ की वजह से उन की शमूलीयत के इमकानात रोशन होगए थे ।

क़ौमी सिलेक्टर्स का कल इजलास होने वाला है जिस में प्रवीण कुमार के मुतबादिल का इंतिख़ाब अमल में लाया जाएगा। सिरी सांत् के ज़ख़मी होने से वो राणजी ट्रॉफ़ी के लिए केराला की टीम से भी बाहर होगए हैं। सिरी सांत् ने बताया कि वो अपने ज़ख़म का आयुर्वेदिक ईलाज करवा रहे हैं और इस की वजह से उन की तकलीफ में कम हुई है । उन्हों ने बताया कि उन्हें सर्जरी करवाने का मश्वरा दिया गया था ताहम गुज़शता मर्तबा भी जब उन के कंधे में तकलीफ थी तो उन्हों ने आयुर्वेदिक ईलाज करवाया था जिस से उन्हें सर्जरी की ज़रूरत नहीं पड़ी थी । उन्हों ने कहा कि अब वो अपने ज़ख़मकी वजह से इसी डाक्टर से रुजू हुए हैं और उन की रगें वगैरह मुस्तहकम हुई हैं। इन की फ़िज़ियो थरापी की गई है । वो बैंगलौर में 12 दिसमबर से ट्रेनिंग शुरू करदेंगे ।

ऑस्ट्रेलिया मेंटेस्ट सीरीज़ 28 जनवरी को ख़तन होने वाली है और सिरी सांत् ने कहा कि वो इस के बाद शुरू होने वाली सहि रुख़ी वनडे सीरीज़ केलिए शायद दस्तयाब हूजाएं। इस सीरीज़ में श्रीलंका तीसरी टीम होगी । सिरी सांत् ने कहा कि वो छत्ता आठ हफ़्ते मैदान से बाहर रहेंगे । वो नहीं समझते कि वो टेस्ट सीरीज़ के ख़तन तक फिट होंगे ताहम उन्हें उम्मीद है कि वो वनडे सीरीज़ तक सिलेक्शन केलिए दस्तयाब रहेंगे ।

सिरी सांत् ने जारीया साल इंग्लैंड के ख़िलाफ़ तीन टेस्ट मेचस खेले थे और उन्हों ने आठ वकटस हासिल किए । इस सेक़बल आफ़ स्पिन्नर हरभजन सिंह भी राणजी ट्रॉफ़ी से बाहर होगए थे कीवनका वो भीज़ख़मी हैं। इसी वजह से उन्हें भी ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ केलिए मुंतख़ब नहीं किया गया है।