सिविल न्यूक्लियर पावर के लिए सरमाया कारी को अमरीका की ताईद

अमरीका सिविल न्यूक्लियर पावर के शोबे में हिंदूस्तान की सरमाया कारी का परज़ोर हामी है और तरक्कियती-ओ-जमहूरी प्रोग्रामों केलिए एन जी औज़ की भी वो भरपूर ताईद करता है, ओबामा नज़म-ओ-नसक़ ने ये बात कही । महिकमा-ए-ख़ारजा की तर्जुमान विक्टोरिया नौ लैंड ने कल यहां अपनी मामूल की न्यूज़ कान्फ़्रैंस में अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि हम हकूमत-ए-हिन्द की सिविल न्यूक्लियर पावर के शोबे में सरमाया कारी की हौसलाअफ़्ज़ाई करते हैं ।

हम नहीं चाहते कि ये काम हिंदूस्तान में गैरसरकारी तनज़ीमें करें। उन्हों ने कहा कि एन जी ओज के लिए हमारी ताईद तरक्कियती-ओ-जमहूरी प्रोग्रामों केलिए हुआ करती है । नौ लैंड से वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह के हालिया इंटरव्यू के ताल्लुक़ से सवाल किया गया था जिस में डाक्टर सिंह ने साईंस मैगज़ीन को बताया था कि तीन अमरीका नशीन गैरसरकारी तनज़ीमें टमिलनाडू में एंटी न्यूक्लियर पावर प्लांट प्रोजेक्ट्स केलिए फ़ंडज़ फ़राहम कर रही हैं।

अमरीकी ओहदेदार ने कहा कि इन का मुल्क हिंदूस्तान की इस मुआमले में भरपूर ताईद करता है कि वो सिविलियन मक़ासिद केलिए न्यूकलीयाई तवानाई का इस्तिमाल करे और इस मुआमले में तहक़ीक़-ओ-पैदावार केलिए सरमाया मशग़ूल करे। दूसरी तरफ़ एन जी ओज के फंड्स के ज़रीया जम्हूरियत और तरक्कियती प्रोग्रामों को बढ़ावा देने की हिमायत की जाएगी ।

डाक्टर सिंह के इंटरव्यू के ताल्लुक़ से इस्तिफ़सार पर नौ लैंड ने जवाब में कहा क्या आप को ताज्जुब और हैरत है कि ये बयान हिंदूस्तान के वज़ीर-ए-आज़म की तरफ़ से आया है और सेक्रेटरी (वज़ीर ख़ारिजा ) इस से वाक़िफ़ हैं । मैं इस ताल्लुक़ से कोई तौसीक़ नहीं कर सकती कि आया वो (हलारी क्लिन्टन ) वाक़िफ़ हैं या नहीं ।