सिविल सर्विस इमतेहानात के लिए मानो की मुफ़्त तर्बीयत

हैदराबाद 12 सितंबर: मौलाना आज़ाद नेशनल उर्दू यूनीवर्सिटी की तरफ से अक़लियती तलबा-ओ- तालिबात को सिविल सर्विस इमतेहानात 2016के लिए मुफ़्त तर्बीयत की फ़राहमी का आलामीया जारी कर दिया गया है।

मौलाना आज़ाद नेशनल यूनीवर्सिटी की तरफ से चलाई जाने वाली मुफ़्त तर्बीयत के हुसूल के लिए तलबा-ओ- तालिबात यूनीवर्सिटी की वैब साईट www.manuu.ac.in से फ़ार्म डाउन लोड करते हुए 23 अक्टूबर से क़बल दाख़िल कर सकते हैं।

यूनीवर्सिटी की तरफ से फ़राहम की जाने वाली तर्बीयत में अक़लियती तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले वो तलबा-ए-ओ- तालिबात दाख़िला हासिल कर सकते हैं जो 2016-में होने वाले सिविल सर्विस इमतेहानात में शिरकत के ख़ाहिशमंद हैं। यूनीवर्सिटी रजिस्ट्रार की तरफ से जारी करदा आलामीया के मुताबिक़ दाख़िला हासिल करने में कामयाब होने वाले तलबा-ए-को लाइब्रेरी, मेडिकल ऐंड हेल्थ् के अलावा हॉस्टल की सहूलत भी फ़राहम की जाएगी।

यूनीवर्सिटी में 27 नवंबर 2015से तर्बीयती प्रोग्राम के आग़ाज़ का फ़ैसला किया है। दरख़ास्त दाख़िल करने वाले तलबा-ए-ओ- तालिबात को 01 नवंबर को मुनाक़िद होने वाले एंट्रेंस टेस्ट में शिरकत करते हुए कामयाबी हासिल करनी होगी और कामयाब होने वाले तलबा-ए-ओ- तालिबात को 16 और 17 नवंबर को इंटरव्यू के लिए तलब किया जाएगा।