सीनाई में अस्करीयत पसंद हमले, 25 मिस्री सिपाही हलाक

मिस्र के शुमाली सीनाई में सेक्युरिटी चौकीयों पर अस्करीयत पसंदों के मुतअद्दिद सिलसिलेवार हमलों में बाशमोल 25 सिपाही, 26 अफ़राद हलाक हो गए। इस्लामिक स्टेट (आई एस) से उलहाक़ और वाबस्तगी का हलफ़ लेने वाले एक अस्करीयत पसंद ग्रुप ने इन हलाकत ख़ेज़ हमलों की ज़िम्मेदारी क़ुबूल करली है।

मोरटार और कार बम के ज़रीए ये हमले किए गए थे। शोर्शज़दा सीनाई में गुज़िश्ता रोज़ हुए सिलसिलेवार हमलों में अस्करीयत पसंदों ने कई मुक़ामात पर मोरटार हमलों और कार बम धमाकों के ज़रीए मिस्र के 25 सिपाहीयों और एक आम शहरी को हलाक कर दिया।

दीगर 60 अफ़राद ज़ख़्मी भी हुए हैं। सरकारी टेलीविज़न और एहराम अर्बी न्यूज़ वेब साईट ने ख़बर दी है कि इन हमलों के ज़रीए अल अरीश के सुबाई दारुल हुकूमत में वाक़े सेक्युरिटी डाइरेक्टोरेट, क़रीबी फ़ौजी अड्डा, एक होटल और कई तलाशी मराकज़ को निशाना बनाया गया।

मिस्री टेलीविज़न के मुताबिक़ अस्करीयत पसंदों ने कई मुक़ामात पर मोरटार फायरिंग की और कार बम धमाका किया। बाख़बर ज़राए ने कहा कि मुख़्तलिफ़ हमलों में कम से कम तीन मीज़ाईल शेल्स और एक कार बम का इस्तेमाल किया गया।

एक अलग हमले में एक मिस्री फ़ौजी अफ़्सर हलाक हो गया जब राफ़ा टाउन में वाक़े फ़ौजी तलाशी मर्कज़ पर राकेट गिर पड़ा, इन हमलों की इत्तिला मौसूल होते ही मिस्र के सदर अब्दुल फ़तह अल सीसी ने दौरा मुख़्तसर करते हुए इथोपीया से वापिस हो गए जहां अफ़्रीक़ी यूनीयन चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत के लिए पहुंचे थे।

2011 के इन्क़िलाब में उस वक़्त के सदर हुस्नी मुबारक की माज़ूली के बाद मिस्र के कई इलाक़ा में बदअमनी और इंतिशार में इज़ाफ़ा हुआ है।