सीमा आंधरा में कांग्रेस 3 नंबर पर असल मुक़ाबला तेलगूदॆशम‌-ओ-वाई एस आर कांग्रेस में शंकर राव‌

हैदराबाद ।०२ मार्च‌( इन एस एस) साबिक़ रियास्ती वज़ीर डाक्टर पी शंकर राव‌ ने आज कहा कि सीमा । आंधरा मैं ज़िमनी इंतिख़ाबात का असल मुक़ाबला वाई एस आर कांग्रेस और तेलगूदॆशम पार्टी के माबैन है । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डाक्टर शंकर राॶ ने कहा कि वाई ऐस आर कांग्रेस और तेलगूदॆशम‌ में जगन मोहन रेड्डी की क़ियादत वाली वाई ऐस आर कांग्रेस को सबक़त हासिल है । उन्हों ने मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू बड़ा बाबू और जगन मोहन रेड्डी को छोटा बाबू क़रार दिया और कहा कि सीमा । आंधरा इलाक़ामें ज़िमनी इंतिख़ाबात में इन ही दोनों क़ाइदीन को अवामी तवज्जा हासिल है ।

डाक्टर शंकर राव ने कहा कि सीमा । आंधरा के तमाम ईसाई राय दहनदे मिस्टर जगन मोहन रेड्डी के साथ हैं और यही उन का असल वोट बैंक है । इन तबक़ात की ताई दतेलगूदॆशम‌ पार्टी को हासिल नहीं है । यही वजह है कि ये पार्टी यहां दूसरे नंबर पर रहेगी ।

उन्हों नेताहम कहा कि तलंगाना में मुक़ाबला तमाम जमातों के माबैन है क्योंकि इलाक़ा के राय दहनदे टी आर एस सरबराह के चन्द्र शेखर राव से नालां-ओ-ब्रहम हैं । इस दौरान ऐवान असम्बली की लॉबी में डाक्टर शंकर राव‌ और चंद्रा बाबू नायडू की मुलाक़ात हुई और दोनों ने एक दूसरे को मुबारकबाद दी । इस ताल्लुक़ से इस्तिफ़सार पर साबिक़ वज़ीर ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू जानते हैं कि उन्हें किस लिए मुबारकबाद दी गई है और वो (डाक्टर शंकर राव‌ ) जानते हैं कि मिस्टर नायडू ने उन्हें किस लिए मुबारकबाद दी है ।

उन्हों ने इसताल्लुक़ से मज़ीद कुछ कहने से गुरेज़ किया ।