सी बी आई, मर्कज़ के हाथ का खिलौना:जगन मोहन

हैदराबाद 01 मई: वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने कहा कि सी बी आई मर्कज़ी हुकूमत के दबाव‌ में काम कररही है। हमारे दावे की सुप्रीम कोर्ट ने भी तसदीक़ की है।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान अमबाटी राम ने कहा कि जगन मोहन रेड्डी के मुआमले में सी बी आई जांबदारी से काम कररही है और मर्कज़ी हुकूमत के इशारों पर कार्रवाई कररही है।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी इब्तिदा से सी बी आई पर इस तरह के इल्ज़ामात लाग रही है। सुप्रीम कोर्ट के ताज़ा रिमार्कस से हमारे शकूक-ओ-शुबहात को सुकुन पहूँचा है।

सी बी आई का रवैया मुल्क की जम्हूरीय‌त के लिए ख़तरा बन रहा है। कोयला स्क़ाम के मुआमले में सुप्रीम कोर्ट ने सी बी आई के रोल पर एतराज़ जताया है।

उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत के हाथों का सी बी आई खिलौना बन चुकी है। यू पी ए हुकूमत अपने हरीफ़ जमातों से सी बी आई के ज़रीये सयासी इंतिक़ाम ले रही है।

कोयला स्क़ाम की तहक़ीक़ात में सी बी आई का असली चेहरा मंज़र-ए-आम पर आ गया है। इस तरह वज़ीर-ए-आज़म और उन का दफ़्तर भी शकूक दायरे में शामिल होगया है।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के अलावा मुल्क के मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों ने मर्कज़ी हुकूमत के इशारों पर नाचने का सी बी आई पर इल्ज़ाम लागया है।

सुप्रीम कोर्ट के रिमार्कस भी उस की तसदीक़ होगई है। ये बात साफ़ होगई कि सी बी आई एक ग़ैर जांबदार इदारा नहीं है। इस पर वज़ारत क़ानून और वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर का मुकम्मल कंट्रोल है।

सुप्रीम कोर्ट के ताज़ा रिमार्कस के बाद सी बी आई पर से अवाम का भरोसा ख़त्म होगया है। सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी के ख़िलाफ़ सी बी आई जो तहक़ीक़ात कररही है। वो भी दबाव‌ के तहत की जा रही है।

हम ने सी बी आई तहक़ीक़ात और इस के रवये के ख़िलाफ़ कई मर्तबा वज़ीर-ए-आज़म डक्टर मनमोहन सिंह और सदर जमहूरीया से मुलाक़ात करते हुए उस की शिकायत करचुके हैं।

कांग्रेस पार्टी से बग़ावत करते हुए जगन मोहन रेड्डी ने ना सिर्फ़ कांग्रेस से मुस्ताफ़ी हुए बल्के नई पार्टी बना दी। उन के ख़िलाफ़ सयासी बदला लिया जा रहा है और जेल में बंद रखा गया है।

क़ानून के दायरे में सी बी आई काम नहीं कररही है। सी बी आई वक़फे वक़फे से चार्ज शीट दाख़िल कररही है या कांग्रेस‍ और तेलुगू देशम के दबाव‌ का शिकार है।