सुर्ख़ लिबास लोलो दीदी पर बहुत जँचता है : करीना कपूर

मुंबई, १४ नवंबर ( एजेंसी) नवाब बेगम यानी करीना कपूर यूं तो अब नवाबी ख़ानदान का हिस्सा बन चुकी हैं लेकिन जहां तक उन की ख़ुशलिबासी का सवाल है तो वो इसका सेहरा अपनी बड़ी बहन करिश्मा कपूर के सर बांधती हैं ।

एक हालिया फ़ैशन शो के दौरान उन्होंने बताया कि लोलो दीन पर सुर्ख़ रंग के कपड़े बहुत ज़्यादा जचते हैं । अगर सुर्ख़ रंग का कोई लिबास चाहे वो मिनी स्कर्ट साड़ी हो या कोई और लिबास हो लोलो दीदी इस में ग़ैरमामूली नज़र आती हैं ।

उन की मौजूदगी में अगर कोई दूसरी ख़ातून ने भी सुर्ख़ लिबास ज़ेब‍ ए‍ तन कर रखा हो तो वो लोलो के सामने पानी भरती नज़र आती है । यही वजह है कि उन्हें ( करीना) भी सुर्ख़ लिबास बेहद पसंद है । उन्होंने अलबत्ता इस बात पर अफ़सोस का इज़हार किया कि जिस वक़्त उन की शादी हो रही थी और घर बस रहा था उस वक़्त लोलो दीदी की शादी टूट रही थी और घर उजड़ रहा था ।

उन्होंने तौसीक़ की कि लोलो दीदी अब संजय कपूर से मुकम्मल तौर पर अलहैदगी की ख़ाहां हैं और दोनों तरफ़ से तलाक़ के लिए काग़ज़ात का इदख़ाल अमल में आया है । संजय कपूर एक फ्लर्ट और दिल फेंक इंसान है । वो किसी एक का हो कर नहीं रह सकता । मैंने लोलो दीदी से कह दिया है कि वो अपने आप को ज़्यादा से ज़्यादा मसरूफ़ रखें ।