सुहराब का साथी ड्रामाई अंदाज़ में पुलिस तहवील से फ़रार, तज़ाद ब्यानी से उलझन

अहमदाबाद, 09 अक्टूबर: ( पी टी आई ) सुहराब उद्दीन शेख़ फ़र्ज़ी एनकाउंटर केस का एक कलीदी गवाह सिल्वेस्टर उर्फ़ दीपू राजस्थान में अदए पर अदालत में आज पेशी के बाद वापसी के दौरान गुजरात पुलिस की तहवील से ड्रामाई अंदाज़ में फ़रार हो गया ।

मक़्तूल सुहराब उद्दीन शेख़ के मुबय्यना क़रीबी साथी सिल्वेस्टर के फ़रार के बारे में पुलिस की तरफ़ से मुतज़ाद ब्यानात दीए गए हैं । उदय पर रेंज के इन्सपैक्टर जनरल गोविन्द गुप्ता ने कहा है कि सिल्वेस्टर दीपू बैत उल-ख़ला जाने के बहाने पुलिस टीम को चकमा दे कर फ़रार हो गया ।

लेकिन इस को अहमदाबाद ले जाने वाली गुजरात पुलिस टीम ने कहा है कि शाहराह पर तवक्कुफ़ और चाय नोशी के दौरान वो पुलिस तहवील से फ़रार होने में कामयाब हो गया । क़ब्लअज़ीं वो वदूद रह ( बड़ौदा ) जेल में क़ैद था और जबरी वसूली के एक मुक़द्दमा के ज़िमन में इस को उदयपुर लाया गया था ।

दीपू पर अहमदाबाद में एक मशहूर बिल्डर के दफ़्तर पर तावान के लिए धमकाने की ग़रज़ से फायरिंग करने का इल्ज़ाम भी है जिस के तहत उस को गिरफ़्तार किया गया था । सुहराब उद्दीन एनकाउंटर केस की तहक़ीक़ात करनेवाली सी बी आई टीम के लिए सिल्वेस्टर दीपू एक अहम गवाह साबित हो सकता था ।

इस को पकड़ने के लिए वदूद रह से एक ख़ुसूसी पुलिस टीम राजस्थान रवाना की जा रही है । सुहराब उद्दीन शेख़ को एक मुबय्यना फ़र्ज़ी एनकाउंटर में हलाक करने के बाद उन की बीवी कौसर बी को भी हलाक कर दिया गया था ।

इस मुक़द्दमा मैं बिशमोल तीन सीनईर आई पी ऐस आफ़िसरान 14 मुलाज़मीन पुलिस सलाखों के पीछे पहूंच चुके हैं । इस दौरान वदूद रह के डिप्टी कमिशनर पुलिस अशोक यादव ने जो इस वाक़िया की इत्तिला मिलते ही उदय पर पहूंचे हैं कहा कि इन की टीम सब से पहले इस बात का पता चलाएगी कि सीलवीसटर आख़िर किस तरह फ़रार होने में कामयाब होगया ।

वदूद रह पुलिस कमिशनर सतीश शर्मा ने कहा कि सिल्वेस्टर के फ़रार को पुलिस एक संगीन वाक़िया तसव्वुर करती है और इस के ज़िम्मेदार के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी । सतीश शर्मा ने इस वाक़िया की एक और मुतज़ाद कहानी ब्यान करते हुए कहा कि अदालत में हाज़िरी के बाद सीलवीसटर को उदयपुर के क़रीब इस के घर ले जाया जा रहा था कि वो फ़रार हो गया ।

लेकिन राजस्थान के हैरेन मागरी पुलिस स्टेशन में दर्ज शिकायत के मुताबिक़ वो ज़रूरत से फ़ारिग़ होने के बहाने पुलिस को चकमा दे कर फ़रार हुआ है लेकिन दर्ज करदा शिकायत में तज़ाद ब्यानी उस वक़्त चला जब तहक़ीक़ात के दौरान में इन्किशाफ़ हो इक्का सीलवीसटर को उदयपुर मैं वाक़्य इस के घर ले जाया गया था । जहां से वो फ़रार हुआ है । मिस्टर शर्मा ने कहा कि एक सब इन्सपैक्टर पुलिस और तीन कमांडोज़ उस को ख़ुसूसी पुलिस वयान के ज़रीया गुजरात मुंतक़िल करिहे थे रात देर गए अहमदाबाद से एक ए टी एस्टीम भी राजस्थान को रवाना कर दी गई है । इस के ख़िलाफ़ अहमदाबाद के नवरंगपूरा में एक मशहूर बिल्डर को धमकाते हुए रक़म वसूल करने की कोशिश और फायरिंग के केस में 2004 के दौरान फ़ौजदारी मुक़द्दमा के तहत गिरफ़्तार किया गया था ।