सूटकेस की सरकार से सूट बूट की हुकूमत बेहतर : शिवसेना

मुंबई: नरेंद्र मोदी हुकूमत को सूट बूट की सरकार का ताना देने पर नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी का मज़हका उड़ाते हुए शिवसेना ने आज कहा कि ये हुकूमत सूटकेस सरकार से बेहतर है और वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की बुलंद लहर का100राहुल गांधियों से तक़ाबुल नहीं किया जा सकता।

पार्टी ने ये निशानदेही की कि सियासी मसरुफ़ियात से रुख़स्त के बाद राहुल गांधी कुछ ज़्यादा बोलने और घूमने लगे हैं लेकिन वो नरेंद्र मोदी का तक़ाबुल नहीं करसकते। शिवसेना के तर्जुमान सामना के ईदारिया में कहा हैकि 56 रोज़ा तवील रुख़स्त के बाद राहुल गांधी ने अवाम से ख़िताब और दौरे शुरू किए हैं जिस के बाइस कांग्रेस कारकुनों में एतिमाद बहाल होसका।

अब ये सवाल उठता हैकि उनकी अज़ सरनू तवानाई नरेंद्र मोदी की अज़ीम लहर के आगे कब तक बरक़रार रहेगी। कोलगेट और 2Gस्कैंम‌ का तज़किरा करते हुए शिवसेना ने इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस के दौर-ए-हकूमत में नक़द रक़म से भरे हुए सूटकेस हाथों में तबदील होते थे और नरेंद्र मोदी ये कहने में हक़बजानिब है कि सूटकेस की हुकूमत से कहीं ज़्यादा सूट बूट की सरकार बेहतर है।

सामना के ईदारिया में कहा हैकि सूट तो एक उम्दा लिबास है जो कि सारी दुनिया में ज़ेब-ए-तन किया जाता है लेकिन बदसलीक़ा से लिबास ज़ेब-ए-तन करने के बाइस मुल्क का इमेज बेहतर नहीं होसकता और मुल्क के अवाम नरेंद्र मोदी की शक्ल में एक नई तबदीली महसूस कररहे हैं और हिन्दुस्तानी अवाम सूट पहन कर एतिमाद और फ़ख़र के साथ सारी दुनिया में घूम रहे हैं जो कि हमारे अवाम की ख़ुशहाली का ग़म्माज़ है।