सूडान केलिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा तामीर-ए-नौ फ़ोर्स में जापानी यूनिट शामिल

टोकीयो, 02 नवंबर (ए एफ़ पी) जापान ने आज अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की तामीर-ए-नौ फ़ोर्स के लिए ज़मीनी फ़ौज के एक यूनिट को जुनूबी सूडान भेजने की मंज़ूरी दे दी है, जहां वो नए मुल्क में बुनियादी ढाँचे की तामीर में मदद फ़राहम करेगी।

जापानी फ़ौज जिसे सेल्फ डीफ़ैंस अफ़्वाज कहा जाता है, इस पर दूसरी जंग-ए-अज़ीम के बाद तशकील पाने वाले जंग मुख़ालिफ़ आईन के तहत बैरून-ए-मुल्क जंग में हिस्सा लेने पर पाबंदी आइद है।

ताहम इस ने मशरिक़ी तैमूर और हेटी जैसे ममालिक में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की अमन अफ़्वाज में शमूलीयत इख़तियार की ही। इस ताज़ा मंसूबे के तहत जापानी दस्तों को निसबतन पुरअमन जुनूबी सूडान के दार-उल-हकूमत जवबा में ताय्युनात किया जाएगा, और उसे अपने दिफ़ा में हथियार इस्तिमाल करने की इजाज़त होगी।

तवील ख़ानाजंगी के बाद जुलाई में सूडान से आज़ादी का ऐलान करने वाले साहिल से महरूम अफ़्रीक़ी मुल्क में इंजीनीयर्ज़ और लाजिस्टक स्टाफ़ पर मुश्तमिल जापानी दस्ते शाहराहों, पलों और बुनियादी ढाँचे की तामीर-ओ-मुरम्मत में मदद फ़राहम करेंगे ।

वज़ारत-ए-दिफ़ा के हुक्काम के मुताबिक़ वज़ीर-ए-दिफ़ा यासीवाची कावा ने सेल्फ डीफ़ैंस अफ़्वाज को इस ताय्युनाती की तैय्यारी और मिशन के लिए आइन्दा की हिदायत का इंतिज़ार करने का हुक्म दिया ही।अच्ची कावा ने बताया कि सेल्फ डीफ़ैंस अफ़्वाज के इंजीनीयरिंग यूनिट को एक किरदार अदा करना चाहिए और वो जुनूबी सूडान में मुल्की तामीर केलिए अपने नुक़ूश छोड़ सकते हैं।

उन्होंने कहा कि अब जबकि हम एक नया मिशन शुरू करने जा रहे हैं, जापान केलिए दुनिया को ये बताना अहम है कि वो बैन-उल-अक़वामी बिरादरी में अपना किरदार अदा कर रहा है।

दुनिया का ग़रीब तरीन मुलक जुनूबी सूडान 14 जुलाई को अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का रुकन बना और इस ने 28 जुलाई को अफ़र यक़ीन यूनीयन में शमूलीयत इख़तियार की।