सेक्रेट्रीएट की मुंतक़ली के लिए लैंड माफ़िया से खु़फ़ीया साज़-बाज़!

डिप्टी फ़्लोर लीडर कौंसिल मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने लैंड माफ़िया से खु़फ़ीया साज़-बाज़ करते हुए सेक्रेट्रीएट को मुंतक़िल करने का फ़ैसला करने का चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना पर इल्ज़ाम आइद किया। चंद्रशेखर राव को ही चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे से हटा देने पर तेलंगाना के तमाम मसाइल हल हो जाने का दावा किया।

आज असेंबली के अहाते में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि कल सेक्रेट्रीएट में मुनाक़िदा काबीना इजलास में चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर के सी आर ने वास्तू ठीक ना होने की वजह से सेक्रेट्रीएट को चेस्ट हॉस्पिटल के अहाते में मुंतक़िल करने और चेस्ट हॉस्पिटल को विकाराबाद मुंतक़िल करने का एलान किया है।

दोनों फ़ैसलों की कांग्रेस शदीद मुख़ालिफ़त करती है। टी आर एस अपने इंतिख़ाबी मंशूर में किए गए वादों पर अमल आवरी करने के बजाय हुकूमत के सरकारी खज़ाने पर माली बोझ आइद करने के फ़ैसले कर रही है। वादों और अवामी मसाइल पर वास्तू को तर्जीह दी जा रही है। निज़ाम के विर्सा में हमें सेक्रेट्रीएट, हाइकोर्ट और असेंबली मिली है।

आज़ादी के बाद एक रुपये ख़र्च किए बगै़र हमें बनी बनाई तारीख़ी इमारतें मिली हैं इस का सही इस्तेमाल करने के बजाय चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना लैंड माफ़िया से साज़-बाज़ करते हुए कभी हुसैन सागर का पानी ख़ाली कर देने का एलान कर रहे हैं कभी हुसैन सागर के अतराफ़ आसमान को छूती ऊंची ऊंची हिमा मंज़िला इमारतें तामीर करने का एलान कर रहे हैं।

इन सब के पीछे हुकूमत का खु़फ़ीया एजेंडा है। अब हुकूमत ने अपनी ग़लतीयों का एतराफ़ करते हुए कांग्रेस हुकूमत की साबिक़ा स्कीम को क़ुबूल करने का फ़ैसला किया है। टी आर एस हुकूमत की आसरा स्कीम भी अवाम के लिए दर्दे सर बनी हुई है।