सेक्रेट्रीएट के मुलाज़मीन को ताख़ीर से दफ़्तर पहूंचने पर एक दिन की रुख़स्त

वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलॉजी और पंचायत राज के टी रामा राव ने आज डी बलॉक में वाक़े मह्कमाजात पंचायत राज और रूरल डेवलप्मेन्ट के दफ़ातिर का अचानक मुआइना किया और मुलाज़मीन और ओहदेदारों की ताख़ीर से आमद पर सख़्त सरज़निश की। के टी रामा राव अगर्चे मुक़र्ररा ऑफ़िस के औक़ात से तक़रीबन 20 मिनट बाद अचानक दफ़ातिर पहुंचे लेकिन उन्हें ये देख कर हैरत हुई कि कई ओहदेदार और मुलाज़मीन अभी तक दफ़्तर नहीं पहुंचे थे।

महकमा के 21 सेक्शन ऑफीसर्स हैं जिन में से सिर्फ़ 4 ही मुक़र्ररा वक़्त पर दफ़्तर पहुंचे थे। सेक्रेट्रीएट में वाक़े उन के महकमा के दफ़ातिर की ये सूरते हाल देख कर वो ब्रहम हो गए और उन्हों ने प्रिंसिपल सेक्रेट्री रेमंड पीटर को हिदायत दी कि ताख़ीर से पहुंचने वाले मुलाज़मीन की एक दिन की रुख़स्त शुमार की जाये। ताहम बाद में मुलाज़मीन की दरख़ास्त पर उन्हों ने कार्रवाई से दस्तबरदारी अख़्तियार करली।

के टी आर ने हिदायत दी कि ताख़ीर से पहुंचने वाले मुलाज़मीन के बारे में प्रिंसिपल सेक्रेट्री रेमंड पीटर को रिपोर्ट किया जाये। उन्हों ने कहा कि जब सेक्शन ऑफीसर ही वक़्त पर ना पहुंचे तो फिर दीगर मुलाज़मीन कैसे वक़्त पर पहुंचेंगे। उन्हों ने कहा कि मुलाज़मीन की बेहतर कारकर्दगी के नतीजे में ही सरकारी स्कीमात के फ़्वाइद अवाम तक पहुंच सकते हैं।