सेहत मिशन स्क़ाम में यूपी के एक और वज़ीर से पूछताछ

नई दिल्ली, २९ दिसंबर (यू एन आई) उत्तरप्रदेश के साबिक़ वज़ीर बाबू सिंह कुशवाहा से इस रियासत में क़ौमी देही सेहत मिशन(RHM)में मुबय्यना बे ज़ाबितगियों के सिलसिले में पूछताछ के एक दिन बाद आज सी बी आई ने इसी केस में इसी रियासत की एक और साबिक़ वज़ीर अनंत कुमार मिश्रा से पूछगिछ की।मिस्टर मिश्रा साबिक़ वज़ीर-ए-सेहत हैं ।

वो दोपहर के वक़्त सी बी आई के हेडक्वार्टर पहुंचे । मर्कज़ी हुकूमत की सेहत स्कीम पर अमल आवरी करोड़ों रुपय के स्क़ाम के सिलसिले में कल सी बी आई ने मिस्टर कुशवाहा से पूछताछ की थी जो यूपी में वज़ीर ख़ानदानी बहबूद रह चुके हैं।

इस केस की संगीनी का अंदाज़ा इस से होता है कि बहुजन समाज पार्टी की हुकूमत के दौरान इस स्क़ाम के सिलसिले में महिकमा-ए-सेहत के तीन अफ्सरान का मुबय्यना तौर पर क़तल हो चुका है।

सी बी आई के ज़राए ने बताया कि मिस्टर कुशवाहा से 50 करोड़ रुपय से ज़्यादा की सैंकड़ों एम्बूलैंस गाड़ीयों की ख़रीदारी के सिलसिले में सवालात किए गए क्यों कि ख़रीदे गए ज़्यादा ज़्यादा एम्बूलैंस यार्ड में पड़े हैं और उन का कोई इस्तिमाल नहीं। ज़राए ने बताया कि इसी महिकमा में दवाओं और मैडीकल आलात की ख़रीदारी पर ख़र्च की गई रक़म में मुबय्यना ख़िरद बुरद पर भी इन से सवालात किए गये।