सैर-ओ-तफ़रीह के नाम पर गाड़ीयों का सरका

हैदराबाद । 19 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : सैर-ओ-तफ़रीह और शादी के नाम पर गाड़ीयों का सरका करनेवाली एक बैयन रियास्ती टोली को सी सी ऐस पुलिस ने गिरफ़्तार करलिया । ये बात सिटी पुलिस कमिशनर अबदुलक़य्यूम ख़ां ने बताई । उन्हों ने आज यहां गिरफ़्तार अफ़राद ए रवी कुमार रेड्डी उर्फ़ सरीनवास नायडू , ए चन्द्र कुमार रेड्डी उर्फ़ रोकीश रेड्डी जो बैंगलौर के साकिनान बताए गए हैं । ज़िला कड़पा से ताल्लुक़ रखते हैं । उन्हों ने बताया कि इस टोली ने जिस का एक सरग़ना हनूज़ मफ़रूर है कल 20 वारदातों में मुलव्वस है ।

जिस में 6 आटो मोबाईल , 12 सरका और धोका दही के इलावा अग़वा और डकैती भी शामिल है । ये मुल्ज़िमीन सयाहती मुक़ामात और तिजारती टूर की ग़रज़ से फ़ोन पर क्या बस को बुक करवाते और मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर सैर-ओ-तफ़रीह के बाद रास्ते में ड्राईवर को रोकने के लिए कहते और खाने में ज़ाइद मिक़दार की नशीली अदवियात को मिला कर देते और जैसे ही वो इस का इस्तिमाल करता बेहोश होजाता और ये अफ़राद गाड़ी लेकर फ़रार होजाते इस तरह की वारदातें उन अफ़राद ने हैदराबाद , साइबर आबाद के इलावा ज़हीर आबाद , केराला , कुरनूल , तिरूपति , अलवर , बैंगलौर के इलावा कर्नाटक के दीगर मुक़ामात , मुंबई , टामलनाडो और पानडीचरी में अंजाम दी हैं ।

ये अफ़राद ख़ूबसूरत लड़कीयों की तसावीर की मदद से शादी के पिया मात रवाना करते और दिलचस्पी दिखाने वाले अफ़राद को दूसरे मुक़ाम पर तलब करते और लकसरी सहूलयात का झांसा दे कर उन्हें मशरूबात या फिर खाने में ज़ाइद मिक़दार में नशा आवर अदवियात मिला कर देते जैसे ही ये लोग अपने होश खो बैठते ये जालसाज़ इस का फ़ायदा उठा कर जे़वरात और रक़म का सरका करते हुए फ़रार होजाते । पुलिस ने उन के क़बज़ा से 4 गाड़ीयों जिन की मालियत 50 लाख और 10 लाख रुपय मालियती जायदाद को ज़बत करलिया । सिटी पुलिस कमिशनर ने तीनों इनसपकटरों राज शेखर , रवींद्र रेड्डी और वीनकटीशम की सताइश की ।