सोनीया गांधी के ख़िलाफ़ क़ाबिल एतेराज़ रिमार्कस पर असेंबली में कांग्रेस का हंगामा

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर डॉ टी राजिया की तरफ से सदर कांग्रेस सोनीया गांधी के ख़िलाफ़ किए गए क़ाबिल एतेराज़ रिमार्कस पर तेलंगाना असेंबली में कांग्रेस ने ज़बरदस्त एहतेजाज किया।

कांग्रेस अरकान ने एवान की कार्रवाई में रुकावट पैदा करदी और डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर से माज़रत ख़्वाही की मांग की। राजिया ने तेलंगाना जद्द-ओ-जहद के दौरान सैंकड़ों नौजवानों की अम्वात के लिए सदर कांग्रेस सोनीया गांधी को ज़िम्मेदार क़रार दिया।

कांग्रेस पार्टी के एहतेजाज के सबब स्पीकर मधूसुदन चारी को दो मर्तबा एवान की कार्रवाई मुल्तवी करनी पड़ी। राजिया ने अगरचे अपने रिमार्कस के सिलसिले में वज़ाहत की और स्पीकर से मुतनाज़ा रिमार्कस को रिकार्ड से हज़फ़ करने की ख़ाहिश की ताहम कांग्रेस के अरकान ने माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा करते हुए एहतेजाज जारी रखा।

स्पीकर ने मुतनाज़ा रिमार्कस को रिकार्ड से हज़फ़ करने का एलान किया ताहम कांग्रेसी अरकान अपने मुतालिबे पर अड़े रहे। इसी मसले पर शोर-ओ-गुल और स्पीकर के पोडियम के पास कांग्रेसी अरकान की नारा बाज़ी के दरमयान मीटिंग को ग़ैर मुअय्यना मुद्दत के लिए मुल्तवी कर दिया गया।

तनाज़ा उस वक़्त शुरू हुआ जब वक़फ़ा सिफ़र के दौरान कांग्रेस की एन पद्मावती रेड्डी ने तेलंगाना के क़ियाम का हवाला देते हुए कहा कि यू पी ए की सदर नशीन सोनीया गांधी के सबब तेलंगाना रियासत हासिल हुई है लेकिन अफ़सोस कि टी आर एस हुकूमत ने उन्हें फ़रामोश कर दिया।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर राजिया ने मुदाख़िलत करते हुए कहा कि हुकूमत और टी आर एस पार्टी सोनीया गांधी का मुकम्मिल एहतेराम करते हैं ताहम तेलंगाना की तशकील में ताख़ीर के सबब तलबा-ए-की जो हलाकतें हुई हैं इस के लिए वही ज़िम्मेदार हैं।

9 दिसमबर को मर्कज़ ने तेलंगाना की तशकील का एलान किया बाद में इस से इन्हिराफ़ करलिया गया। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के रिमार्कस पर कांग्रेसी अरकान एहततेजाज करते हुए स्पीकर के पोडियम तक पहूंच गए जिस पर स्पीकर ने एवान को 10 मिनट के लिए मुल्तवी कर दिया।

इस मरहले पर स्पीकर ने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के काबिल एतेराज़ रिमार्कस को रिकार्ड से हज़फ़ करने का एलान किया। इस के बावजूद कांग्रेस अरकान का एहतेजाज जारी रहा जिस पर दूसरी मर्तबा कार्रवाई को मुल्तवी करना पड़ा। तीसरी बार जब कार्रवाई दुबारा शुरू हुई उस वक़्त कांग्रेस के अरकान डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के अलावा बी जे पी फ़्लोर लीडर किशन रेड्डी के रिमार्कस पर एहतेजाज कररहे थे। उन्होंने इन दोनों से माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया। एवान में मुसलसिल एहतेजाज और शोर-ओ-गुल के दौरान स्पीकर नेमीटिंग को ग़ैर मुअय्यना मुद्दत के लिए मुल्तवी कर दिया।