हक़्क़ानी के ताल्लुक़ से अमरीका और स्नेटरस को तशवीश

वाशिंगटन । 7 जनवरी । ( पी टी आई ) पाकिस्तान के साबिक़ सफ़ीर बराए अमरीका हुसैन हक़्क़ानी के ताल्लुक़ से ये अंदेशा ज़ाहिर करते हुए कि वो इंतिक़ाम केलिए सयासी आला-ए-कार बनाए जा सकते हैं , तीन सरकरदा अमरीकी स्नेटरस ने उन की वतन वापसी पर उन के साथ बरताॶ पर तशवीश का इज़हार किया है जबकि हुकूमत अमरीका ने कहा है कि हक़्क़ानी के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात शफ़्फ़ाफ़ तरीक़े और इंसाफ़ के आलमी उसूलों के मुताबिक़ होनी चाहीए।

महिकमा-ए-ख़ारजा की तर्जुमान विक्टोरिया नौ लैंड ने मीडीया को बताया कि अमरीका चाहताहै कि हक़्क़ानी के साथ इंसाफ़ हो और उन के ख़िलाफ़ की जाने वाली तहक़ीक़ात शफ़्फ़ाफ़ तरीक़े और इंसाफ़ के आलमी उसूलों के मुताबिक़ होनी चाहीए। एक सवाल पर विक्टोरिया का कहना था कि उन्हों ने तीन अमरीकी स्नेटरों का ब्यान नहीं पढ़ा जिस में उन्हों ने हक़्क़ानी से पाकिस्तान में किए जाने वाले बरताव पर तशवीश का इज़हार किया।

विक्टोरिया ने कहाकि अमरीका पहले भी कह चुका है कि हक़्क़ानी के साथ इंसाफ़ किया जाय। हक़्क़ानी को जिन पर मुतनाज़ा मेमो गेट नोट तय्यार करने का इल्ज़ाम है , इस दस्तावेज़ की वज़ाहत केलिए पाकिस्तान वापिस तलब किए जाने के बाद बरतरफ़ कर दिया गया है ।