हज के नाम पर ट्रावैल एजैंट की धोका दही

न्यूयार्क 30 अक्टूबर (एजैंसीज़) अमरीका में मुस्लिम ट्रावैल एजैंट के हाथों धोका दही के बाइस तक़रीबन 400 आज़मीन-ए-हज्ज ना सिर्फ 5 हज़ार डालर फी कस की रक़म से बल्कि हज की सआदत से भी महरूम हो गए जबकि मज़कूरा ट्रावैल एजैंट ने आज़मीन-ए-हज्ज से जान को ख़तरा ब्यान करके पुलिस से तहफ़्फ़ुज़ हासिल करके अमरीकी क़ानून का फ़ायदा भी उठा लिया है और इबतिदाई तौर पर उस मज़हबी मसला और धोका दही को दीवानी मुआमला क़रार दे कर मुतास्सिरीन को सियोल अदालत में चाराजोई की ताकीद की गई है।

अमरीकी रियासत कैलीफोर्निया के एक मुतास्सिरा आज़िम हज फ़ारूक़ सय्यद के मुताबिक़ एक पाकिस्तानी ट्रावैल एजैंट जिस ने अमरीका के मुख़्तलिफ़ शहरों में अपनी कंपनी के दफ़्तर खोल रखे हैं, अपने कमीशन एजैंटों और नुमाइंदों के ज़रीया हज पिया केज के सिलसिला में पाँच हज़ार डालर फी कस के हिसाब से पेशगी रक़म वसूल की।

बाद में इस ने कहना शुरू कर दिया कि हज का वीज़ा नहीं मिला लिहाज़ा वो इस सिलसिला में कुछ नहीं कर सकता। फ़ारूक़ सय्यद के मुताबिक़ इस से मुतास्सिरा आज़मीन-ए-हज्ज में राबिता और कुहराम के बाइस बाल्टी मोर में एक मुतास्सिरा आज़िम हज ने एफ़ बी आई से इस धोका दही की शिकायत की।