हज दरख़ास्त फॉर्म्स की तक़्सीम

फ़रहान मुहम्मद बामहदी सदर बामहदी हज सोसाइटी रजिस्टर्ड निज़ामाबाद ने एक सहाफ़ती ब्यान में बताया कि हसब-ए-साबिक़ अमल दरआमद इस साल भी बामहदी हज सोसाइटी निज़ामाबाद की जानिब से निज़ामाबाद के आज़मीन-ए-हज 2012 को मुफ़्त दरख़ास्त फॉर्म्स की सरबराही का अमल शुरू हो चुका है।

उन्हों ने बताया कि सोसाइटी की जानिब से हज के लिए मुकम्मल रहनुमाई, दो सौ रुपये दरख़ास्त रजिस्ट्रेशन फ़ीस की अदायगी के लिए दरकार मुक़र्ररा आज़िम हज के नाम के साथ परनतड बैंक चालान फ़ार्म , दरख़ास्त फॉर्म्स की ख़ाना परी और पर कर्दा दरख़ास्त फॉर्म्स की रियास्ती हज कमेटी को मुफ़्त रवाना करने का इंतिज़ाम किया गया है।

उन्हों ने आज़मीन-ए-हज्ज से ख़ाहिश की कि इबतेदाई तौर पर बैंक चालान हासिल करें और बाद अदायगी रजिस्ट्रेशन फ़ीस दरख़ास्त फ़ार्म की ख़ाना पुरी के लिए वो पासपोर्ट की ज़ीराक्स कापी , ख़ून के ग्रुप का सदाक़त नामा, रिहायशी सदाक़त नामा और दो अदद पासपोर्ट साइज़ फोटोग्राफ्स के साथ दफ़्तर सोसाइटी मौक़ूआ कोरियर वर्ल्ड सर्विस मुत्तसिल शिफ़ा मेडीकल क़िला रोड पर रुजू हों ।

मुअम्मर आज़मीन-ए-हज्ज और गुज़श्ता तीन साल से मुतवातिर क़ुरआ अंदाज़ी में मुंतख़ब ना होने वाले-ए-आज़मीन-ए-हज्ज को एक हलफ़नामा दाख़िल करना होगा। ।दरख़ास्त दाख़िल करने की अख़िरी तारीख़ 15 अप्रैल 2012 मुक़र्रर है। मज़ीद तफ्सीलात और रहनुमाई के लिए आज़मीन-ए-हज्ज दफ़्तर स सोसाइटी के फ़ोन नंबर 08462-215502 या मोबाइल नंबर्स 9848070323 – 9912243933पर रब्त क़ायम कर सकते हैं ।