हज 2012 केलिए पासपोर्टस की इजराई

हैदराबाद 1 फरवरी (सियासत न्यूज़ )रीजनल पासपोर्ट ऑफीसर सरीकर रेड्डी ने हज कमेटी के सदर नशीन ख़लील उद्दीन अहमद और एकज़ीकटीव ऑफीसर प्रोफ़ैसर एस ए शकूर को यक़ीन दिलाया कि हज 2012 के आज़मीन-ए-हज्ज के पासपोर्ट की इजराई में रुकावट नहीं होगी और पासपोर्ट की इजराई में हर मुम्किन तआवुन किया जाएगा ।

सदर नशीन-ओ-एकज़ीकटीव ऑफीसर ने आज उन से मुलाक़ात की और आज़मीन पासपोर्ट की आजिलाना इजराई पर नुमाइंदगी की । उन्हों ने बताया कि सैंटर्ल हज कमेटी ने दरख़ास्त फ़ार्म के साथ इंटरनैशनल पासपोर्ट दाख़िल करने को लाज़िमी क़रार दिया है लिहाज़ा हज के ख्वाहिशमंदों को पासपोर्ट की इजराई मैं सहूलतें होनी चाहिऐं ।

पासपोर्ट ऑफीसर ने कहा कि चूँकि दरख़ास्त फ़ार्म के इदख़ाल केलिए काफ़ी वक़्त है और अगर आज़मीन-ए-हज्ज अभी मुरव्वजा तरीका-ए-कार के मुताबिक़ दरख़ास्त दाख़िल करें तो बरवक़्त पासपोर्ट की इजराई मुम्किन होगी ।उन्हों ने दरख़ास्त फ़ार्म के इदख़ाल तक भी अगर पासपोर्टस जारी ना हुए तो ऐसे दरख़ास्त गुज़ारों केलिए फ़ौरी इजराई को यक़ीनी बनाने का तीक़न दिया।

उन्हों ने कहा कि रियासत का कोई भी आज़िम हज ,हज की सआदत से महरूम नहीं रहेगा । बताया जाता है कि मुल़्क की तमाम हज कमेटीयों के एकज़ीकटीव ऑफीसरस का 6 फ़बरोरी को मुंबई में इजलास होगा जिस में हज शैडूल को क़तईयत दी जाएगी। मार्च के पहले हफ़्ता में दरख़ास्त फॉर्म्स की इजराई का इमकान है और ये मरहला 15 अप्रैल तक जारी रहेगा।

हज कमेटी के ज़िम्मेदारों ने पासपोर्ट ऑफीसर से 70 सालेह ज़ाइद उम्र के आज़मीन के पासपोर्ट केलिए मयारीज सर्टीफ़िकेट की शर्त में रियायत की ख़ाहिश की । पासपोर्ट ऑफीसर ने यक़ीन दिलाया कि इस सिलसिला में नोट्री को क़बूल करने की हिदायत देंगे ।