हज 2012 के शैडूल को कल क़तईयत

मुंबई में रियास्ती हज कमेटीयों के ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर का इजलास हैदराबाद 5 फ़बरोरी ( सियासत न्यूज़) मुल्क भर की रियास्ती हज कमेटीयों के ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसरस का इजलास 6 फ़बरोरी को मुंबई में मुनाक़िद होगा जिस में हज 2012 के शैडूल को क़तीअत दी जाएगी । इस इजलास में शिरकत केलिए रियास्ती हज कमेटी के एगज़ीटीव ऑफीसर प्रोफ़ैसर एसए शकूर रवाना होंगे । वो 6 फ़बरोरी की सुबह मुंबई रवाना होंगे और इसी दिन शाम हैदराबाद वापिस होंगे ।

इस इजलास में मुख़्तलिफ़ रियास्तों में हज कमेटीयों को दरपेश मसाइल का जायज़ा लिया जाएगा। ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर का ओहदा सँभालने के बाद प्रोफ़ैसर एस ए शकूर पहली सैंटर्ल मर्तबा हज कमेटी के इजलास में शिरकत करेंगे।प्रोफ़ैसर एसए शकूर रियास्ती हज कमेटी को दर पेश मसाइल और बेहतर इंतिज़ामात के सिलसिला में सैंटर्ल हज कमेटी को अपनी तजावीज़ पेश करेंगे ।

उन्हों ने बताया कि आज़मीन-ए-हज्ज के पासपोर्ट के सिलसिला में हज कमेटी ने रीजनल पासपोर्ट ऑफीसर से नुमाइंदगी की है और तवक़्क़ो है कि किसी भी आज़मीन-ए-हज्ज का पासपोर्ट नहीं रुकेगा। उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि जारीया साल रियास्ती आज़मीन-ए-हज्ज केलिए हज कमेटी की जानिब से बेहतर से बेहतर इंतिज़ामात किए जाऐंगे ।