हज 2014 दरख़ास्तों की तक़सीम के मोअस्सर इक़दामात

आंध्र प्रदेश स्टेट हज कमेटी की जानिब से हज 2014 के दरख़ास्त फार्मों की रियासत भर में तक़सीम और तरसील के लिए मोअस्सर इक़दामात किए गए हैं। इस सिलसिले में स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफेसर एस ए शकूर ने आज सहपहर तमाम अज़ला की रज़ाकाराना हज सोसाइटियों के ओहदेदारों का एक मुशावरती इजलास तलब किया और उन को फार्मों की तक़सीम।

ख़ानापुरी और उन्हें हज कमेटी में दाख़िल करने के तरीकेकार से तफ़सीली तौर पर वाक़िफ़ करवाया और उन से ख़ाहिश की कि वो हस्बे साबिक़ फार्मों की तक़सीम के सिलसिले में अपनी ख़िदमात जारी रखें और बाहमी तआवुन और इश्तिराक से ये अहम ख़िदमात अंजाम दें।

प्रोफेसर एस ए शकूर ने हज सीज़न की अहम तारीखों से भी वाक़िफ़ करवाया और कहा कि ख़ानापुरी कर्दा हज दरख़्वास्तें 15 मार्च 2014 तक क़ुबूल की जाएंगी। दरख़ास्तों की ख़ानापुरी पासपोर्ट में दर्ज तफ़सीलात के मुताबिक़ की जाए। आम ज़मुरा के तहत अपने पासपोर्ट की कापी के साथ दरख़ास्त दाख़िल करनी होगी।

प्रोफेसर एस ए शकूर ने कहा कि हज के दरख़ास्त फ़ार्म दफ़्तर हज कमेटी से बिला मुआवज़ा दीए जा रहे हैं या हज कमेटी की वेबसाइट hajcommittee.com से या फिर रियासती हज कमेटी के फेसबुक अकाउंट से भी डाउन लोड किए जा सकते हैं।

मज़ीद तफ़सीलात दफ़्तर हज कमेटी वाक़े हज हाउज़ नामपल्ली हैदराबाद या फ़ोन 040-23298793 पर हासिल की जा सकती हैं। इस इजलास में ए ई ओ जनाब इर्फ़ान शरीफ़ और हज कमेटी के दीगर ओहदेदार और तमाम अज़ला के नुमाइंदे शरीक थे।